Allsvensk premiär

Borta för Gefle har den ju varit för några dagar sedan, den förlora de, men hemma premiären var idag.
Gefle IF - Norrköping
Vinst!!
Tjoho. Något bra som händer.
2-0 :)
Så glad, men frös ihjäl på matchen. Det var så fruktansvärt kallt att jag knappt kunde gå sedan för det brände på benen och gjorde ont i hela kroppen. Mer kläder nästa gång!

Men som sagt, vinst och det är så j'vla underbart! Det är viktigt med vinster. Gefle ska inte lämna Allsvenskan i år.
6a ligger de nu, av 16 möjliga.
de två sista får kvala och den 3e sista får spela ett playoff.
Där ska vi inte vara. övre halvan ska vi hålla oss på och om några år är guldet vårat :)
Hoppas kan man ju alltid.

Satt på B läktaren idag. var nice att få fika i pausen :)
Annars så jobbar jag ju innan matchen och säljer matchprogram och står sedan på G sektionen, men idag jobbade jag på XL till 15 och då började matchen, men eftersom brorsan bestämt sig för att börja med fotboll igen, okej han gjorde det föra året och har redan spelat en säsong i Strömsbro, fick då årets nykomling eller nått sånt och i år ska han bli bättre. så när han fick träningsmatch idag och fick vara med så var han på den istället och då kunde ju jag sitta på hans biljetter, som egentligen är pappas, men han var på nån annan sponsringsgrej så han satt med dem.

Mycket att göra på jobbet både igår och idag kan tilläggas. men då går tiden fort :)
Nu sitter jag och kollar på Parlamentet och äter ostbågar.

Ska nog göra lite reklam för min blogg nu också..
Sedan blire mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0