Förfest med sju grabbar

Ja vad säger man..
Jag själv med ett gäng grabbar.
Pratade som om jag inte var där, men det var ganska intressant ändå :)
Vad tror ni de prata om då? De vi tjejer tror stämmer ju faktiskt. I alla fall i detta läge.
lite sex, men mera vapen..
Fast även en del känslor.
Mycket intressant.
Fast mest kollade de på youtube.

Sedan drog alla iväg till ÖGs förutom jag och Emanuel. Vi kolla på film. The mist. Något döljer sig i dimman. Strömavbrott och de flesta blir fast i den lokala mataffären.
Läskig verkligen och dåligt slut om man gillar lyckliga slut, visst det var ganska lyckligt slut, men synd ändå. Ska inte avslöja något om ni vill se den, men fråga om ni vill veta hur den sluta.

Somna efter 2 och klev upp vid 12.
Snacka med John som hade kommit hem då.. han hade dragit tidigare på fredags kvällen när jag och Emanuel sov lite.
Duscha
Åt frukost, köttfärspaj. jag åt det i alla fall. Emanuel åt nuddlar.
Gjorde oss klara och åkte ner på stan och vända in på pressbyrån innan vi tog bussen till Funbo och Emanuels föräldrar.

Där är vi nu. Har ju min dator med för att jag ska kunna göra lite skolarbete på tåget hade jag tänkt, men var tusen andra på resan till Uppsala så då blev det inget. men ska nog göra lite imorgon kväll och sedan på måndag morgon när jag tar tåget hem till Gävle igen.

Har sett film, ätit våfflor :) och kom ganska nyligen hem från en promenad till sjön.
Har Emanuel bredvid mig. han spelar gitarr. Låter väldigt bra. Han kom nyss på en ny låt :) Fint var det, bara vänta på texten nu.

men nu ska vi försöka fixa undertexten till någon film och se på den.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0