Nu var tiden bokad för sjukgymnast

Hade klockan på väckning 7 imorse.
Så fruktansvärt ont i ryggen.
ställde om klockan på 8 och la mig rak på rygg. Är grymt skönt ett tag, men sedan börjar det göra ont igen. Somnade i alla fall om och när klockan gick igång igen hade jag fortfarande väldigt ont i ryggen.
Så skrev sms till Håkan att jag inte skulle komma idag och ställde om klockan på 9 utifall jag skulle somna om igen.. så la jag mig på rygg igen. Somnade inte på en gång, så sov bara några minuter. Klev upp när klockan gick igång.
Åt frukost och så..
Ringde Hälsocentralen och berättade om min situation så fick jag nr till en sjukgymnast så ringde dit 11 när de hade telefontid. Den 21 april 9:45 har jag tid nu. Hoppas att de kan göra något. Vill verkligen inte ha det så här.

Sedan har jag sett på inspelat och skrivit på mitt exjobb på datorn.

18-19:30 hade jag JUNIS som vanligt. Och en ny ledare idag. Maria. Verkade trevlig och gla. Hon kände några som går i tvåan på DT. Kul kul :) Hoppas inte barnen skrämde iväg henne bara. var 5 barn idag. 3 nya. Känns kul, fast ojoj vilket liv. Någon som har tips på hur man får livliga barn att lyssna?

Sedan åkte jag till Strömvallen och såg Gefle IF förlora mot Djurgården med 1-2 i snövädret. Vräckte ner snö verkligen. Helt vitt. Vi hade gröna linjer istället för vita. haha såg lite kul ut. Angående resultatet. Djurgården var bättre, men domarn var kass och dömde mycket konstigt. men men.

Så nu har jag ätit lite och pratat i telefon med Emanuel och det är Sverige pussas och kramas på tv.
Ska nog sova sedan.

Föresten så ringde brorsan idag. Han vill åka till Västerås imorgon och då blev jag också sugen. Så kanske bär det av dit imorgon och förhoppningsvis se Brynäs krossa Västerås och stanna i Elitserien.

aja. Nu ska jag tömma diskstället innan pausen är slut.
Hoppas alla där ute har det bättre än mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas de löser sig med din rygg!

2008-04-10 @ 16:31:05
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0