Kan man vara bakis utan att ha druckit alkohol?

Ibland funderar jag asså.

Måndagen den 3 november mådde jag så dåligt. Sjukt trött och hängig. Kom inte ihåg något heller. Helt väck i huvudet.

Frågade Emanuel om vi varit tillsammans i 9 månader eller 1 år och 9 månader. Kunde bara komma ihåg en julklapp jag gett honom.. fast sedan kom vi fram till att det var 1 år och 9 månader, även fast jag var fundersam.. Tappat minnet totalt.

Jag orkade ingen denna dag. Kunde sitta och bara stirra framför mig. Kollade mestadels på TV.. Hade jag någon gång varit bakis så hade jag nog mått så där som jag mådde.
Men helgen hade jag varit hemma och tagit det lugnt typ hela tiden, men det var natten till måndagen allt började. Vaknade typ varje timme och kollade på klockan. Trodde att det var fullmåne, men kollade på datorn sedan och det hade det inte varit, fast Emanuel hade också sovit dåligt under natten. Mycket knasigt.

Någon annan som också mådde konstigt då?

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha. ja man kan nog bli lite bakis utan att ha druckit alkohol. jag e lite konstig. har jag druckit alkohol å varit ut på krogen, så blir jag itne bakis dagen efter. men däremot om jag inte druckit alkohol å varit ut, så blir jag tio ggr värre på nå vis. skitmysko. haha =P

2008-12-11 @ 13:17:07
URL: http://trasigleksak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0