Utseendefixering

Ligger ju lite efter här.. men måste berätta om när jag hörde på radion för någon månad sedan om att de öppnat en klinik i Gävle med plastikkirurgi. Alla kan inte vara nöjda med hur de åldras eller nå sånt sa de och vi kan hjälpa till.

VAA? liksom.. Man åldras med stil!
Okej, alla som opererar sig för att de varit i en olycka och vill bli som de var innan, men de som opererar sig för att bli "vackrare" helt sjukt och i slutändan kommer det ju bara bli helt galet.

Fatta konstigt om man är 20 år och en äns farmor som är 80 ser lika gammal ut som en själv. Det blir ju helt fel!

Lyfta bröst hit, lyfta ögonen, släta ut pannan, sudda bort alla rynkor. Kommer bli så plastigt.
Nej åldras med stil säger jag bara!

Gå inte på sån här skit. Ni är vackra precis som ni ser ut!
Oavsett hur man ser ut så ska man vara nöjd med det. De som älskar en älskare för den man är och inte hur man ser ut!

Insidan vinner i längden!

När jag ändå är inne på ämnet så kan jag berätta att innan jag var 15 så var jag inte alls nöjd med mitt utseende. Stora lår, stor näsa (ursäkta uttrycket, men "turk" näsa som vissa säger), små bröst.. men innan jag skulle fylla 16 så hände något..
Jag träffade en kille som visade att han gillade mig för den jag var.. Förhållandet varade inte länge, men mitt självförtroende växte.. Jag tycker fortfarande att jag har stora lår och stor näsa, idag när jag har fyllt 22, men jag accepterar det och är ändå nöjd med mig själv.

Och smink har vi ju också.. Jag har aldrig sminkat mig direkt.. Det var när jag fyllt 18 och skulle börja gå på krogen som jag började använda smink. Men det är ända gången.. När jag ska ut. Bara för att göra något roligare än att se ut som jag alltid gör, men jag skulle aldrig sminka mig till vardags. Det har hänt en gång, men det var ett undantag.
Sminkar inte ens mig varje gång jag ska på krogen, blir bara ibland, när jag själv vill.

Så alla ni där ute, sminka inte er om ni inte själv vill och ansiktet mår mycket bättre av att vara fritt från smink. Får inte lika mycket föroreningar i ansiktet då och rynkorna kommer inte lika tidigt. Tänk på det!

Kan också nämna att min sambo inte vill att jag ska sminka mig, det ser så onaturligt ut. och han tycker min stora näsa är gullig.. fast det säger han nog för att jag ska bli glad.. men ändå :)


Så skärp er nu. Var nöjda med er själva och mixtra inte för mycket med era utseenden så kommer allt bli bra i slutändan.

Kärlek till alla
men massor med pussar till min älskling Emanuel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0