Midsommar

haha, ska försöka komma ikapp. tar allt lite snabbt. Vill ni veta mer får ni fråga.
Midsommarafton och midsommardagen spenderades i Funbo hos Emanuels föräldrar, hans syster kom även dit och Emanuels faster med man. Trevligt var det :)

dagen efter midsommardagen var jag, min familj, Boberg, van den Bosch minus barnen ute i Gårdskär hos Helzenius. Håkan var hemma på en kort semester innan fortsatt arbete i Holland, Sofia var hos hennes blivande mans föräldrar. synd, länge sedan man träffade henne, men om Håkans jobb fick vi höra en del. Spännande :) Nå rymdtekniker om jag förstod allt rätt.
åt god mat, spelade krocket och några spelade kubb. Blev även en promenad ner till vattnet. trevlig pratsstund med Kajsa :) fast var väldigt myggigt en bit. På hemvägen pratade mammorna, jag och Lina. roligt roligt. vilka kommentarer det kommer ur min mamma och Linas mamma. Galet. men men.

sedan blev det en tidig kväll för min familj. var ju fotboll. galningar. Sverige var ju redan ute. men men, sånt är livet. Vet ju att Bobergarna också gärna ville se, men hade lite längre hem.

Aja, kort sa vi att det skulle bli. Här kommer några bilder i alla fall :)

  
   
    
  

1. kubbspel, 2. Så går det när man glömmer gallret som ska ligga underst, tur att det finns många som kan hjälpa till :), 3. Kajsa är glad på promenaden, 4. Lina, Tobias och Markus gör sig ingen brådska på promenaden, 5. Här kommer hela gänget till vattnet, 6. Min bror, Tobias, är nyfiken i en strut, 7 & 8. fina blommor i skogen, 9. Tyckte det skulle bli en sån fin sommarbild med stacketet mot busken och visst blev det!? :), 10. Min bror kan blåsa ballonger i varandra, här är det två bredvid varandra i en, 11. Markus posar, 12. Våfflor från Holland, väldigt söta, men goda, fast man nog bara äta en åt gången, 13. Linas mamma och min mamma har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0