En heldag

I onsdags träffade jag Louise, Stoffe och Angelica vid bussen vid 11.
11:20 bar det av.
typ 11:40 var vi i Furuvik.

Tittade på djuren, så söta och fina djur!

  
 

finns även fler bilder på facebook.

åt matsäcken vid fiskelägret. Louise hade gjort mackor med kycklingröra och tunnbrödsrulle med skinka, ost och sallad. Angelica hade frukt med och jag dricka.
Mums :)
Då regnade det även lite.. men gjorde inget eftersom vi satt under tak.

Sedan spelade vi lite chokladhjul och sånt. Efter många kronor så vann vi äntligen. en liten daimpåse! haha. men vilken lycka när vi insåg att vi vunnit, fast den dämpades snabbt :/
fast sedan vann Angelica en sån där stor kexchokladlåda. Då var det glädje :)



vid 16 var vi i stan igen, då gick jag och Angelica till Vasa huset där Håkan och Robert spelade snooker.
lämnade av kexchokladen och gick sedan på stan. Gick till make upp store som hade rea.
Fick vänta utanför i 40 minuter, fast hon sagt 10 från början. De skulle tömma på folket som var där inne och sedan fylla på.
Fick en dryg tjej som kom från ingenstans och trängde sig framför oss. hon smög närmare hela tiden och jag är ingen som tjaffsar och knuffar tillbaka så jag flyttade snällt på mig.
till slut stod jag bakom henna och Angelica. Knas.
Men vi fick tag på det Angelica skulle ha och sedan hjälpte hon mig att välja ögonskugga. Jag är ju kass på vad allt smink heter. Vet knappt vad man använder vad till :P jag vet lite, men nja. inte riktigt min grej. fast kul att sminka sig när man ska ut.
Så det blev en grön och en guldaktig ögonskugga åt mig och så ett par örhängen. 151 hela par har jag nu :P

Sedan följde jag med Angelica och Robert hem till dem och Angelica sminkade mig. fin fint :)

  Dessa bilder tog jag när jag kommit hem på kvällen..

Så vid 19 var vi på churt street (stava?) och åt middag med Håkan och Louise. Trevligt :)
fast sedan blev det hejdå till Angelica och Robert. De har ju flyttat hem till Burträsk nu :/ Kommer sakna.
Fast i höst kanske det blir Sundsvall för dem och i så fall ska jag och Louise åka dit och hälsa på. Tar ju typ 2 timmar med x-tåget.

Skjutsade sedan hem Håkan i hans bil. Läskigt. Bromsen tog på en gång, väldig skillnad från min bil. men vi kom hem hela :)
Sedan blev det promenad och telefonprat med Emanuel hem.

En lång, men trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0