Studenter

I torsdags tog Diana studenten. Träffade Emelie med William och Carro på stan och så begav vi oss till Vasa efter att Emelie ätit.
Oj, vilka minnen. rysningar. Vill göra det igen!
Så underbar känsla att ta studenten.
Så fick Diana blommor och presenter och vi såh även henna gå lite i tåget  och pratade med henne lite innan vi begav oss. Släppte av Carro vid släktingar och sedan följde jag med Emelie till hennes mamma eftersom William var så hungrig så bar Emelie honom och jag drog vagnen. Sa hej då och begav mig hemåt.
Tvättid!
Hann tvätta 2 maskiner i alla fall och nästan allt hann torka :) bara jeansen och mjukisarna som inte hann, men de gör inte det på flera timmar. knas.

sedan handla med mamma.

På fredagen så köpte jag blommor på stan och träffade fam Boberg - Kenneth.
åkte med dem till Borgis en snabbis först eftersom Markus skulle hämta lite saker där och sedan upp till Polhem, släppte av mig och Kajsa så gick vi till skolgården och började leta efter folket. Hittade pappa först, han pratade i tele med Joost. de var på väg..
träffa Linda och sedan kom alla.
snack och kramar.
Så sprang Emils klass ut, Mirjams pojkvän alltså.. och någon klass senare kom Emmoth, Lindas pojkvän.. och sedan kom Mirjam.
Blommor och kramar.
Tittade när de gick i tåget, knäppte tog mycket kort. Orkar dock inte lägga upp några här nu.. är så trött. men finns på facebook för intresserade.
sedan var jag, Kajsa och Lina på väg ner till stan, kanske skulle träffa Emelie, men då var hon på väg hem när vi fick tag i hennes mamma, Emelie matade William.
då träffa vi på Carro istället :) kramades och snackade.
sedan åkte jag, Lina och Kajsa till Brynäs och vi hittade rätt på en gång! sensation! usla på att hitta alla, men nu, vi har aldrig kört dit förut, men åkt med våra föräldrar. men vi hittade! :) så glada, men chokade.
Satt i solen ett tag efter vi hittat parkering. Kom ju dit alldeles för tidigt än vad det var sagt. Men när Helena med barn kom så följde vi med dem in.
kramar igen, men väntade med presenterna tills alla i respektiva familj var där.
så mat, så god kycklingsallad! mums. ska be Linda om receptet!
pratades massa fotboll. Mirjam fick Favoritmål av Bobergs, alltså landslagets kokbok. kul att veta vad alla gillar :)
fotbollsgalningar som vi är..
och haha, Jonathan tyckte att tjejer inte kunde vara sportintresserade. snacka om att hamna i fel sällskap. Lina och Mirjam är bland de mest fotbollsintresserande jag vet, om man tar bort min bror och Linas bror så kommer de på första plats :) haha, hela våra familjer är väldigt intresserade. men men. Lite kul var kommentaren :)
och sedan fika. marängtårta med jordgubbar :) mums mums :)
och så kollade vi på kort från Mirjams bal. fin fin :)
och även på kort som tagits under kvällen.
sedan vid 18 blev det hemfärd. Dags att se fotboll och Mirjam skulle till skolan igen för att åka lastbil.

men vilken dag, fick rysningar denna dag med.. så underbart att ta studenten! kom nästan tårar.. vilka minnen :)

så då blev det hem och greja..

och bara så att ni vet så Älskar jag Emanuel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0