Att göra lista hela dagen

Idag har jag fullt upp hela dagen, eller i alla fall till 15:30 när jag och Emanuel åker till Uppsala för att fira hans föräldrar som fyllt 60 och 61.

Ställt kl på 6:40, klev upp 6:50.
07:02 var jag i tvättstugan
tvättade 3 maskiner och därimellan så åt jag frukost och skrev en hel del adresser på kuvert.
09:50 tömde jag torkskåpet. inte direkt torra grejer så det var bara att hänga upp badrummet på ställningen ovanför badkaret..
Tänkte sedan märka min makeup som Diana ska låna i helgen, men hittade inte märktejpen när jag väl tagit fram allt. så får köpa det på stan sedan.
Åt lite färsk ananas till mellanmål.
Diskade sedan, proppfullt diskställ, rör det inte då rasar det!
Sköljde ur flera tomma förpackningar som samlats på hög då det ändå är fullt under diskbänken.
Sedan mat, rester från igår. Kyckling, curry och ananas :)
och medan så sitter jag här.
har precis ätit klart, men tänkte berätta vad som händer mer idag då jag inte komemr skriva på några dagar nu kanske..
Så fort jag är klar här sk jag byta om och ta mig ner på stan. Köpa lite små grejer på Clas Ohlson och titta in på KappAhl. Går rykten om att Mary Kay ska representeras där idag :)
sedan hem och märka sminket och iväg till studion med det på väg dit hämtar jag även ut ett paket, om jag hinner ska jag in på ÖoB på vägen hem.
Så hem och packa innan tåger som vi planerat att ta går kl 15:30

Tror ni jag hinner med allt?

Det tror jag. Om jag springer nu! Hej d..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0