Idag blir det jobb hela dagen

Både roligt och lite jobbigare.. eller det är inte säkert det blir jobbigt, men man vet aldrig.

Har jobbat nu lite på morgonen med mitt egna lilla företag. Sorterat analys kort och grejat med en inbjudan till öppethus så den ska skickas ut idag.
ska åka till mamma och pappa och skriva ut inbjudan innan det bär av till mitt andra jobb, och då handla kuvert och frimärken till dem och skriva dem på jobbet så jag kan posta dem ikväll.
sedan är det då jobb 12-18 på mitt "vanliga" jobb eller vad man ska säga. Butiksbiträde.
sedan kl 18-20:45 är det doftprovarkväll på mitt roliga och underbara jobb. Ska få lära mig mer om parfymer och hitta rätt doft för just mig. Ska bli så roligt!
så jobb 9-21 idag ungefär i varierande uppgifter.

men nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar så jag kan åka iväg snart.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0