Längtar till på måndag!!

Ann Wallblom, hon som tog Mary Kay till norden kommer till Gävle till vår UNIT på måndag.
Ska bli så kul!!
Från kl 13 kommer jag vara på Studion.
Först ett pass med DIQ och Red Jackets
sedan ett med alla stjärnkonsulter
sedan ett med de som rekryterat minst en under oktober/november + de som blev rekryterade då
och sedan 18:15 är det ett gästevent. Jag har 2 biljetter. Någon som vill ha en?

Åh, så härligt, rikitgt kryper i mig för jag vill att vi ska vara där nu.

Pratade med chefen (på mitt andra jobb) idag och fick vet att jag kunde vara ledig.
Ville bara jubla, men höll mig lugn och jublade sedan lite för mig själv i bilen hem :)

Hihi :)

Händer tydligen någon jätte grej på torsdag också. ang Mary Kay. Kolla på stan sa Lotta. Snacka om nyfiken. Så ärendena på stan får bli på torsdag.

Imorgon ska det handlas och ringas innan chokladprovning kl 18 med JUNIS ledarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0