Vad har jag för fel?

Symtom som funnits länge:
- Dålig blodcirkulatin
- får lätt blåmärken
- har problem med leder (dock inte lika ofta nu som för något år sedan)

Symptom som uppkommit de senaste dagarna:
- Trött, sover sjukt mycket och somnar väldigt lätt, fast jag kan ha varit pigg innan så så fort jag sjunker ner i sofan så däckar jag.
- Törstig, dricker i vanliga fall 2-3 liter vatten om dagen. nu blir det mer! Dricker hela tiden känns det som.
- Äter konstigt. I vanliga fall skulle jag äta frukost, lunch, fika (helst en frukt) och sedan middag, ev chips sedan. Nu äter jag frukost som är mindre än vanligt. lunch ganska normal men sedan blir det inte alltid riktig middag utan gärna chips, godis och frukt. Och äter jag väl middag så vill jag gärna ha skräp mat. Har varit grymt sugen på pizza, donken och max de senaste dagarna och det är inte vanligt för mig. Kladdkaka äter jag också gärna.
- mer förvirrad än vanligt

Fått flera åsikter om vad det kan vara för fel
- Ledig för mycket (blir slapp i både kropp och knopp, tror mest på detta själv, men när andra börjar säga följande saker blir man ju orolig)
- Gravid (har flera sagt)
- Diabetes (en sa att om man drack mycket vatten så kunde man ha diabetes)
- Svininfluensa (vet inte hur seriöst jag ska ta detta alternativ, men jag vet ju inget längre)

Helt galet. Vet inte vad jag ska göra..
Behöver hjälp och råd. Fortsätter detta i flera dagar så skulle jag kontakta läkare sa någon..
Men det känns lite överkurs. Eller någon som har erfarenhet av något liknande?
Ska jag bli orolig?

Hjälp nu!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag minns att jag blev gryyymt jävla törstig när jag var gravid där i början, fast jag var iofs inte sugen på mat överhuvudtaget men var tvungen att äta lite åt gången för att inte må illa, å grönjävligt SJUKT trött, från pigg i ena stunden till att somna ståendes nästan. Men det förklarar ju fortfarande inte blåmärkena liksom. men ett tips är ju att iaf ta ett gravtest utifall liksom. å visar inte det nåt, så boka en läkartid.

2009-11-24 @ 00:57:51
URL: http://trasigleksak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0