Ärlighet

Pratade med en gammal klasskompis på FB nyss, vi båda jobbar i butik.
Vi pratade om att barn alltid är så ärliga och det är härligt. De är så charmiga på nå viss.
Synd bara att vi växer i från det..
fast egentligen, hur glada skulle vi bli om alla alltid sa sanningen till oss?
Att man hade en ful tröja på sig eller att man såg trött ut mm..

Och då kom jag att tänka på att vi säger alltid (oftast) till någon om de har ex en fin tröja på sig. Men hur är det då de gånger som ingen säger att jag har ex en fin tröja. Har jag en ful tröja den dagen?

haha, vilka tankar. Var bara tvungen att nämna detta. Ganska tänkvärt egentligen..

men nu ska jag lägga mig och läsa ett kapitel i min bok som jag började med igår. Min egentid ska ökas som sagt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0