Effektiv och oväntat

Jobb idag 10-15. Hur lungt som helst i början så jag och Carina städade på skor och fyllde på. Fin fint :)
Sedan rasade det in kunder. Blev nog en hel del idag också. Blev mycket igår, så mycket hra vui inte haft på veckor :)

sedan var det hockey.
Brynäs-Linköping.
Pratade med mamma innan ang imorgon.
Matchen slutade 2-2 efter förlängningen. Lika bra det. Lagen var jämna.

Köpte asiatisk mat på vägen hem.
Åt och såg på en film som jag trodde skulle vara rolig, men var ganska tragisk. Fast den slutade ganska lyckligt i alla fall :)
Sedan har vi packat en del. 2 flytlådor med tupperwere och annat övrigt från köket.
1 låda med handdukar och en med lakan, sedan blev det en liten med alla mina CD-skivor och jag hade redan packat en låda med kuddarna från soffan.
Som ni förstår så har vi en hel del kvar.
Imorgon får vi bananlådor och då ska vi börja med porslinet.
och på måndag får vi nyckeln!! Längtar så sjukt mycke. Kommer bli så bra! :)

Det oväntade idag då..
fick ett mail med en beställning. Tycker om sådant. När kunder hör av sig själva när de vet vad de vill ha. Det blir jag glad av :)
har kommit så mycket nyheter som jag vill ha hem och ska ha på öppethus.
Kommer lägga en order till veckan. Hoppas bara att jag får ihop så mycket så jag blir stjränkonsult. Har redan lagt in så mycket som jag själv vill ha så skulle vara kul att få lite sålt också.
Har klass imorgon så får se då :)

Nu ska jag göra mig klar och lägga mig. Upp som vanligt imorgon och diska innan det bär av på dagens äventyr.
Blev en hel del disk när vi grävde i både kyl och skåp för att leta burkar som kunde packas ner.
Åh, kommer bli så bra när vi får stor kyl och frys så vi slipper leta efter maten. Då kommer vi se allt och inget försvinner längst in och blir dåligt..

Hoppas ni andra har det bra! Go natt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack sa mycket :) det gar tyvarr inte och gora mellanrum pa den har datorn. Men jag ska kopa en natverkssladd snart sa jag kan anvanda min egna dator, da kan jag aven anvanda dom 3 sista bokstaverna ocksa :) hoppas allt ar bra med dig! Kram

2009-10-25 @ 03:13:24
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: alex

tja!... va roligt med beställningen gumman... :0)... stjärnkonsult de va värst... och jag känner ända hit hur förväntansfulla ni är nu inför flytten och allt.. hihi... jag önskar er all lycka till!! kramar

2009-10-26 @ 00:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0