Galen dag

Kom ju hem sent i natt och fastande först framför datorn och kollade sedan på TV, så kom i säng efter 2 som sagt..
hade klockan på väckning 9:30, men låg kvar, ställde om klockan till 10, men kände att lite till 10:15, stängde av kl och somnade om! galet. vaknade med ett ryck 11:17, men på nå vis så kom jag inte upp utan låg kvar till 11:40 då jag for upp ur sängen.
Så här kan det inte gå till.
Åt frukost, läste tidningen, satt mig vid datorn.
kollat Fb och mail, pratat med Linda i telefon. Sällan :P :)
vi ska byta lite produkter. Jag ska få det nya fotsetet som släpptes idag! Linda har redan skickat iväg beställningen. Åh så härligt. Ett pedikyr set. Någon som vill vara försökskanin och prova? Kommer nog ha det någon gång nästa vecka så söker efter testpersoner som kan efter det :)
Kommer även få ett av de nya rougen, vi ska bestämma när Linda får dem vilket jags ka ha och vilket hon ska ha. Kommer 2 nya nu :)
sedan har jag suttit här och skrivit förra blogg inlägget..
och älsklingen kom nyss upp.
så nu ska jag äta lunch. det som blev kvar av gårdagens wokade biff med champinjoner och bambuskott :)
kolla lite på inspelat medan jag äter, sedan blire städa hallen. Ser ut som ett bombnedslag. och sedan en snabb dusch för att sedan åka till studion vid kl 16 för att jobba Lite med Linda innan utbildningen ikväll.
Som jag fått reda på idag att jag ska ha med mig en gäst till! Någon som inte hunnit prova hudvården och har tomt i kalendern mellan 17-20 ikväll? Ring mig!!
så utbildning som sagt, ska vara med på en hudvårdsklass och så.. sedan kl 21 blire bio med älsklingen och mamma :)
Vi ska se En galen natt

haha.. galet säger jag bara..
Hoppas ni andra har det bra!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0