Tur eller otur?

Hade ju tänk åkt till Grankan (Gran Canaraia) den här veckan, vilket skulle leda till att jag skulle åkt hem igår eller idag.. men med detta som nu hänt på Island så hade jag inte kunnat komma hem..
Jobbigt, eftersom jag måste jobba den här veckan, eller hade det varit skönt med extra semester?
Jag kan ju inte rå för att planen inte går..
haha, vilket bekymmer som ändå inte är något bekymmer eftersom jag blev hemma..
men frågan är om det var tur eller otur? :P

Jobb till veckan alltså.. Andra personer som ska ut på äventyr.. Åbo resa + lite annat.. ont om personal kommer vi nog bli.. tur att det inte är lön fören i slutet av veckan så vi får lite lugn och ro först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0