Vet inte riktigt, förutom 2 årskalas

I går så vet jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen..
haha, minnet är bra men kort som jag brukar säga..
Får jobba på det... finns väl något man kan äta för att minnt ska bli bättre? Någon som kommer ihåg?
Morötter är ju för mörkerseendet iaf.. men minnet? hum..

men slog iaf in paket och träffade Kajsa kl 16.
då hade jag precis köpt pommer också :)
20 kr för en mellan och den var ganska stor enligt mig :) på kiosken vid tågstationen mot Havets håll.
nice iaf, det ska göras om :)
Goda var de :)
16:16 tog vi x-tåget till S-hamn..
låste lite på tåget i min nya bok. The secret :) Så nu håller jag på med 3 böcker samtidigt.
Denna, Mary Kays biografi och sedan Krigsbrudar. 3 helt olika böcker.. har nog aldrig hänt mig förut att jag läst flera böcker samtidigt. men denna gång kan jag inte låta bli :)

Träffade Stina Lisa och fick tillbaka min kavaj som hon lånat. äntligen så kunde vi träffas :) Inte lätt när båda har fullt up.. men men.

Tog buss till Sandarna och hem till Emelie och Nisse.. och William såklart! Han som fyllde 2 :)
Stora killen :)
Inte träffat honom sedan i somras tror jag.. galet stor han blivit.. har träffat Emelie flera gånger, men inte med honom.. men men.
Var lite släkt till Nisse där när vi kom.. William öppnade paketen. Tror han tyckte om min present. En vagn med sand/vatten leksaker i med spade och kratta också. Körde runt vagnen flera gånger :) Och han borstade även mitt hår med krattan. Så gulligt :)
Sedan fikade vi. massa goda kakor hade Emelie bakat. Ska nog prova på att göra drömmar nån dag jag med.. Emelie lyckas ju, så då borde ju jag :) Eller hur!? (Peppa mig lite tack :))
Tårtan var mycket god också, med jordgubbar på :) Längtar till sommaren.. mmm..
sedan blev det leka med William och prata med Emelie tills Nisse skulle skjutsa mig och Kajsa till tågstationen.
När vi skulle säga hejdå så vinkade först William sedan blev det kram och puss på kinden också.. Hur go får man va!? :)
20:34 gick tåget hem, jag också Kajsa pratade om musikaler och jag sa att Grease kommer ju till Gävle den 2 oktober. Så då bestämde vi att vi ska gå. Så kul! :)
Pratade även med Lina med högtalartelefon.. haha, tur att det var bara jag och Kajsa i den vagnen :)
Blev lite sång också.. haha. Dansa i neon!! galna vi är, men roligt :)

men men, så kan de va.. kvällen avslutades med en film som jag lånat av Emelie.. haha, lånade 7 filmer! har itne sett någon, men bara 2 jag hört talas om förut som jag ville se.. men de andra erkade bra också. Så nu blir det många filmkväller för mig.. med massa tjejfilmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0