Melodifestivalen live i S-viken!!

Hämtade upp Lina i stan vid kl 16 på lördagen..
åkte till Mirjam och hämtade upp henne + Linda.
sedan bar det av till Sandviken.. med en liten paus på hemköp för att köpa lite gotta att ha under melodifestivalen..
Åkte till Linda och Mirjams moster, Helena.
Åt exotisk planka. Mums!
Lämnade bilen där och gick till Arenan. Tog bara några minuter..
Kollade runt ltie i Arenan och sedan satt vi på våra platser lite efter kl 19..
Underhållning på scenen och fick veta vad som gällde med vissa saker..

kl 20:00 drog det igång. Sådan stämning :) Nice :)
Hade grymt kul och apploderade massor.
Var inte någon låt i denna deltävling som var klockren tyckte jag.. precis som i förra..
men visst fast det låtar som var bra. Manboy, manipulated, underbart och we can work it out var faktiskt en av Andreas bättre låtar enligt mig..
Manboy och Andreas gick ju vidare och Underbart kom till 2a chansen i alla fall.. manipulated kom 5a.. så det var nära.. den kommer spelas på alla krogar i sommar :)

När sändningen var slut så dröjde vi oss kvar och sedan gick vi ner på parkett, tänkte försöka komma närmare för att ta en bild..
och då mötte vi Per och Ida som skulle sova hos mig. Hade inte hunnit träffa dem tidigare då de kom när jag var på jobbet och han gå iväg innan jag kom hem..
så pratade en snabbis med dem..
sen när de gått så kom en vakt och sa att vi skulle gå åt andra hållet. suck. seg man får va då..
Gick då hem till Helena och åt mer av frukten som var kvar sedan middagen och fyllde på med dricka och chips hade hon lyckats fått fram också :)
kollade lite på skidskytte och hade smskontakt med Cammen ang vad som hände sedan..
så sedan blev det festivaltältet och precis när vi kom ner så stod Cammen och Madde nästan vid ingången i kön in till festivaltältet så vi ställde oss ltie fint där.. oops.. men det är alltid folk som smiter före.. så för en gångs skull ville jag också göra det.. var ju sjukt lång kö..
kom in i tältet runt 23 tiden och dansade sedan ända till kl var 3!! när de stängde.
Grymt kul, men fick ont i fötter och knän.. var trägolv och det är tydligen inge bra att dansa många timmar på..
men men..
sa hejdå till Cammen och Madde och så körde jag hem Linda till Albin, Mirjam till sig och jag och Lina åkte till mig..
vi la oss vid kl 4..

Rolig kväll som måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0