En vecka hemma..

har varit hemma en vecka efter Laviken..
vill så tillbaka! saknar alla!

Måndag:
jobb 10-18
UNIT-möte :)
Bio med Kajsa.. nya Twillight :) Den var bra :)

Tisdag:
jobb 10-19

Onsdag:
jobb 10-18
stan med mamma.. och sommar kväll med Dead by April och Sanna Nielsen på scen. Båda var bra, men Sanna bäst :)


Torsdag:
Heldag på stranden med Camilla K, åkte till Brämmen. lagom mycket moln och lagom varmt. doppade mig faktiskt en gång, fast det var iskallt.
Denna fågel får symbolisera denna dagen.. vi såg den störta rakt ner i vattnet och fånga en fisk som den sedan åt upp. Stolt gick den sedan omkring :)

Fredag:
jobb 10-19
Postkodkampen på TV och somnade sedan till Walk the line.. sjukt trött..

Lördag:
Jobb 10-15. så sjukt lugnt.. kvavt och tråkigt på jobbet.. men städade på skor direkt på morgonen när jag väl orkade vara så långt in i butiken..fyllde på och röjde upp. sålde sedan 2 cyklar till samma familj. riktigt nice. länge sedan jag sålde cykel nu.. skickar ju alltid dem vidare då Siwert, Hakim, Tom och Tomas kan mer.. men nu var Siwert upptagen och de andra lediga.. och jag kan ju cykel en hel del faktiskt :)
Snabbis på stan.. fixade present till Emanuel, han fyllde ju år igår.. men han åkte hem till Uppsala så vi ska fira honom imorgon..
köpte även jordgubbar och blåbär, så det fick bli mitt mellanmål.. det och lite fil på balkongen.. satt sedan med datorn där en stund, men så varmt och var så trött så lutade mig tillbaka och startade lite musik.. var ganska snart tvungen att byta om till badkläder.. galet varmt.
När jag gick in lite före kl 18 var det 31 grader i skuggan och 40 i solen.. men jag ska inte klaga.
Blev middag i köket i skuggan, kycklingspett, potatisklyftor och zatzikin som blev kvar från igår..

har idag även ignorerat både Getaway rock festival och Rockweekend, fast jag hade gärna varit på någon av dem.. men spelar istället dansband och schlager nu :P

ska ta tag i disken nu..
men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah, cassis = svarta vinbär, tokigt god!!

Bild kommer, men ska hämta skorna på tisdag, de skulle fixa lite med färgen på de först, ena skon hade blivit blekt. Snacka om service ;)

Härlig bild på dig och Pia! :)

2010-07-11 @ 11:49:17
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0