Full rulle!

Igår innan jobbet fixade jag med mitt morsdagserbjudande.. stoppade i kuvert och skrev adresser.. fixade även med lite andra brev som blivit liggande alldeles för länge..
men nu är det fixat :)
dett skedde innan jobbet.
jobbade 12-18.
postade breven och åkte sedan och tog in tidning och post hos några som är bortresta..
kommer hem 18:50 och det luktar underbart!
Älsklingen står och steker kyckling och har potitsgrejer i ugnen.. även café de paris sås står och puttrar..
gissa vad jag blev sugen på när jag cyklade från jobbet. kyckling och pommes!! Så detta var ju perfekt.
var nästan färdigt.. bara kycklingen som skulle ligga någon minut till..
sedan åt vi i soffan till inspelade Ugly Betty. Mys!
blev en promenad vid 20:25.. gick över bron här på Brynäs så vi hamnade på söder och sedan ner på stan för att träffa en kompis till Emanuel som slutade jobba kl 21.
21:15 sa jag hejdå till dem och gick hem..
var hemma 21:37.
men eftersom vi stått still ett tag så blev det ca 1 h promenad för mig :) I mina easytone såklart :)
Detta ska de göra :)
så vi får väl se om jag får något resultat..
kollade sedan på Good luck Chuck innan sängen väntade..
ganska rolig film, fast det kom väl någon tår också :P

idag har jag duschat, fixat matlåda, kycklign och sås från igår, men blev ris till eftersom vi åt upp alla potatisgrejer :)
ätit frukost bestående av mango, fil, flingor och ett glas med apelsin och grapejuice :) mumsigt värre :)
men nu ska jag göra mig helt klar inför dagen..
ska handla lite på Rusta och Willys innan jobbet..
jobbar sedan 12-19 och ikväll blir det myskväll med älsklingen med tacos :) Har även chips och godis hemma och han ska fixa någon bra film till ikväll.
Så härligt! :)

Hoppas ni andra har det bra och njuter av solen!!
Visst ger den energi!?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0