Mår så bra!

vaknade innan klockan gick igång.. drog mig lite, men klev upp kl 8.
Tog fram hallon från frysen som fick tina i solen.. Visst är det härligt med sol!?
diskade lite..
åt sedan frukost. fil med hallon och flingor.
läste tidningen.
tvättade ansiktet med mina underbara produkter :) Mår så bra när jag använder dem!
klädde på mig inför jobbet, men började inte jobba fören kl 12.. men lika bra att ha jobbkläderna på istället för att byta om igen..
åkte sedan och handlade.. var på plats 9:43. kom ut från affären 10:05 och då hade jag hämtat mitt paket med mina ljus från partylite :) Så ska ringa de andra som beställt idag och försöka träffa dem imorgon för att kunna lämna produkterna..
tog även en snabb sväng in på Tempo då de hade lite billiga varor :)
men det var ju på vägen.. så tog inte så många minuter.. var nog hemma runt 10:20.
Packade in varor i frys och kyl.
kollat FB och mail.
Knåpat ihop ett morsdagserbjudande som jag ska skriva ut imorgon tänktae jag.. ska skicka till några och några ska jag ringa och berätta om det..
Nu ska jag fixa matlåda.
och sedan iväg till jobbet för jobb 12-18 och ikväll väntar stallet :)

Så iväg och njut av solen nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja, det har du helt rätt i! Det kommer bli extra mysigt när han kommer hem igen, det är det jag fokuserar på. :)

Åh, vad härligt! Kan tänka mig att de luktade jättegott!

2010-05-06 @ 16:11:27
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: chuck - make up artist

tack så mkt för tipset! :D



jag har faktiskt en spikmatta hemma. jag vet inte varför jag slutade använda den, glömde typ bort den.

ska börja använda den igen omedelbums!



ha en superbra dag!

2010-05-07 @ 11:04:54
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0