Pyssel + smycken

Lite kort om gårdagen..

massage 10-11
lunch från MAX :)
jobb 12-18
Unit möte 18:30-20:45
hem hämta pappas present och åkte dit.
kollade lite på sporten och firade sedan pappa.
Fikc höra om USA.
de hade haft det bra :)
Jag och brorsan fick presenter. jag fick 3 par örhängen. Lycklig :) Börjar närma mig 200 par nu.. Måste ta en dag snart och sortare och hänga upp och räkna igen.. vill ju inte missa den dagen jag får 200!
Fick även 2 armband, ett till mig och ett till Emanuel. De matchar :)
sedan hem och lite data innan sängen..

Idag har jag scrappat hos Rene från typ 10:30-13:30. Camilla E var också där.
Så kul. Kommer bli så bra mitt album. Gjorde 2 sidor, men har fixat lite med bilder och tänkt vad som ska vara vart..
Blev en del snack och skratt också.. som vanligt :)
Chrippe kom förbi en stund också :)
sedan hem och träffa Lina på stan.
Fika på Georgs.. Lina åt Vitchokladtårta och jag tacopaj :) Mums!
sedan en snabbis in på Ur & Penn som tar 29 kr för alla örhängen.. fick ju bladet igår..
så blev 2 par som fick följa med mig hem.. kunde blivit fler, men fick hejda mig lite..
På tal om brödrostar.. haha, ni som känner mig fattar.. men på tal om smycken faktiskt.. Guldfynd har ju en tävling nu när man kan vinna presentkort och så.. ska anmäla sin blogg och den blogg som blir utvald ska hitta på en tävling, så får bloggägaren presentkort och så vinner någon som deltar i tävlingen också..
Jag har anmält mig och självklart redan kommit på tävlingen :)
Älskar ju smycken, så detta var perfekt för lilla mig. Bara att hoppas och vänta :)
aja.. för att fortsätta där jag var..
gick till Linas pappas jobb för att hämta lite pärmar. 3 kassar fulla!
Han skjutsade oss till tågstationen.. satt och snackade där ett tag och jag hjälpte sedan Lina på tåget och sa hejdå.
Väldigt trevlig dag hittils :)
så hem och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta för middag..
är inte så hungrig eftersom jag åt lunch typ 14:30
funderar på att göra en smoothie med blåbär, hallon och fil. Så får jag i mig något. Kan äta mer efter jag ridit.
Känns lagom. + att jag råkade köpa fil fast jag redan hade hemma.. så har en del jag måste äta upp nu..
Så får det bli.
Smoothie på balkongen med nyaste Applause :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0