Toppen!!

Utbildningen igår kväll var Toppen!
Jag, Camilla K och Rebecca gick steg 2.
Fick mycket repetion, men det är bra. Lite nytt också. Visade Lotta mina mål, pratade om seminariet.
Jag och Camilla fixade lappar inför det.. vilka som anmält sig och så :)
Så peppad när jag gick därifrån..
kanske för att jag har en facial idag kl 11 med en tjej som hade skrivit in sig på min hemsida :)
Äntligen lite reusltat av den :)
och sedan ska jag träffa Linda kl 16 och ringa lite, kommer även då fixa med mina analyskort. In i en pärm och ordning ska det blir. För nu ska jag verkligen sattsa på detta och ge det en chans och då måste jag ha ordning och reda :)

Anmälde mig till Edefors Areas Awards night igår också. Lottade sa nämligen att de gick väldigt snabbt nu. Hade fått mail från Christina om det. Så lika bra att göra det. Vet ju att jag ska gå så :)
Funderar på om jag ska boka seminariebiljetterna också på en gång.. vet ju att jag ska gå så kanske lika bra :)

men nu ska jag klä på mig och lägga en neutral makeup och sedan gå några meter till min facial..
hihi :)

Hoppas ni andra har det bra och njuter av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0