Underbara dagar

I måndags var jag ut till Järbo, gled i caben :)
Hälsade på Emma och Wilma, stor hon blivit :)
Fick rabarberpaj, mums :)
mumsade även på smultron och blåbär som vi hittade på vår promenad
Myste med Lennart, deras katt :)
Kollade på TV, Njöt i solen och bara var :)
Åt middag, god carbonara som Jimmy (Emmas pojkvän) gjorde när han kom hem från jobbet.
Fick med mig rabarber hem som senare blev saft med jordgubbar :)



Grymt god saft :)
Har gjort ca 2 liter jordgubb/rabarber
blev även lite mer än ½ l plommon/äppel saft
sedan typ 2 liter på en blandning av detta
Så nu har jag massor med saft i frysen :)

I onsdags var jag på sommarkväll med Carro, Emelie och Willam :)

Massa mys och bus :)
Sara Varga och Basshunter på scen. Snacka om att Basshunter växt upp. Såg ju han i Uppsala på en krog för många år sedan.. Nu var han ju snygg :P


I torsdags så var det utomhusbio i Bourlongern och de visade en av mina favoritfilmer. Så Carro kom hem till mig lite efter kl 20. Jag gjorde mig klar och vi pratade massor. Så länge sedan vi träffades (ja förutom på onsdagen då, men innan det)..
Sedan gled vi i caben innan vi myste ner oss på en filt vid scenen. Banankaka och saft hade vi med oss. Mums :)
Dock blev det kallare och kallare, så blir det fler gånger ska vi ha fler filtar.
Så här såg vi ut och matchade med filmen.. ni kan ju gissa vilken det var :)

Grease såklart :)

och vi såg även en fin solnedgång

Himlen brann och den var mycket finare i verkligheten..

men, men. Härlig vecka iaf och det var inte så jobbigt att börja jobba igen när man får så fina kvällar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0