Avkoppling!?

Vad är det?

Full fart. varje dag. Hela dagen.

I måndags ringde jag samtal, spran ärenden. Sprang på Emma, inte bokstavligt talat. men bara så där. Inte ofta vi gör det. Var även på utbildning med Tutti frutti makeup på schemat :) Fick även trendtips inför våren.
Kommer nog ett inlägg med bara trender snart :) inte bara inom makeup..

Tisdag. Städning av lägehet, samtal ringdes. Träffade Emma, detta var dock planerat. hade en makeup facial. Oj vad kul vi hade. Eftersom vi är kompisar sedan födseln så passade jag på att leka lite med färger också. Vi provade massa läppstift, vissa såg bättre ut än vad vi trodde och vissa var värre. haha. galet värre.
sedan bar det av på ridning på kvällen. Första gången denna kurs. Roligt pass. Galet ont i vaderna och helt färdig. Mycket galopp :)
Fastnade sedan framför TVn när jag kom hem och duschat. Cougar town och Christine

Onsdag. Dagen idag.
Började med att kolla mail och sånt
Fotade sedan lite produkter och la in dem på datorn.
Åkte till Valbo och Ikea med älsklingen. Åt lunch. och gissa vem som kommer och ska äta där!? Emma! Haha. helt galet. Hon var där med sin mamma. Vi som brukar träffas ca 1 gång i månaden.. men nej, nu var det 3 dagar i rad. ojoj..
Kollade sedan runt på möbler. Ville ha någon form av förvaring i vardagsrummet för en billig peng.
Hittade en hylla som vi kollat på tidgare fast på Jysk. Typ lika dan, fast lite detaljer som skillde.. men denna var ca 300-700 kr billigare beroende på vilken färg man väljer på Jysk. jag vill ha vit, Emanuel vill ha Svart, men här fanns det en i Valnöt som vi båda gillade så den fick det bli :)
sedan även in på Coop, men de hade slutat med möbler :(
Vi som behöver något att sitta på med förvaring till hallen. men men, får bli en annan gång.
Åkte hem.
jag tog ca 1 h promenad med min bror.
sedan byggde jag och Emanuel ihop hyllan. jag säger bara IKEA! tokig. hade borrat för små hål, både på bred och djup. så vi skruvade lite med en skruvmejsel i hålen och sågade av pluggarna ca 5 mm. men det tog flera timmar att få ihop den, men nu står den äntligen där. bara att fylla på med saker :)
har även ringt idag. Både inför klassen på söndag och inför imorgon & måndag.
Gjorde klart mitt påskerbjuande som jag började med imorse.. så har skickat iväg det till mina kunder. Älskar att sätta ihop fina saker, mixtra med bilder och text :)
Har även kollat mail och bloggar
och ätit en sen middag.
Nu ska jag diska lite och sedan göra mig klar för sängen. Upp tidigt imorgon. Emanuels familj kommer hit vid kl 8!
De ska fara Norrut, men stannar här på en fika. Trevligt :)
jag ska ändå iväg till jobbet till kl 10.

Ingen avkoppling för mig alltså. Fören på lördag. Då ska jag bara göra nöjen och det behövs! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0