Inspirerad och motiverad!

Klev upp 5:10
6:40 kom Linda och Camilla..
Däremellan hade jag duschat, kollat mail, ätit frukost, klätt på mig och sminkat mig.
Åkte förbi stan och plockade upp Gina.
Sedan till Astrid.
Tog Astrids bil och drog till Sthlm.. Karriär Konferans med Mary Kay.
var framme vid 9.
hämtade ut en handväska och scarf som jag fick för att jag klarade en utmaning i höstas :)
Linda gjorde samma sak, fast lite till och då fick hon en VIP lunch också. Nästa gång har jag den med!

Föreläsningar och I-storys 10-12:15
lunch till 13:20
föreläsningar, I-storys, utlottning och uppmärksamhet i en salig blandning till lite efter kl 17. Då hade vi hunnit med en fika och fotografering också :)

Hade hört mycket tidigare, men inte allt. Så lärde mig mycket nytt. Fick även höra Christina Edefors I-story igen och nu berättade hon mer än tidigare. Så häftigt vilken resa hon gjort.
Hon som kommit längst i Sverige.

Någon jag fick med mig är vad Åsa Voll Hansen sa.
Vi kvinnor är ju smarta..
får vi ett erbjudande om ett jobb..
Kanske har ett jobb redan, med ca 110 kr timmen.
En snitt klass tjänar vi 1000 kr och det tar i snitt 3 timmar inkl resa.
alltså en vinst på 333 kr i timmen.
Personen i fråga tackar nej till jobbet för att personen inte har tid.
Om personen tackar ja, då får den mer pengar, men behöver inte jobba lika mycket. Vilket ger mer tid.
Så klockrent!

Jag har blivit grymt inspirerad och motiverad idag att göra det jag vill. Det går. Bara jag själv vill. Ingen kan göra jobbet åt mig.
Och det är ett underbart jobb så varför skulle jag inte vilja göra det!?

Vi fick sätta mål på en föreläsning.
Nu när vi kom hem och efter att Linda och jag sett Melodifestivalen (en bra låt vann, dock inte den jag helst hade sett i Eurovison) så pratade vi om framtiden.
Jag ska skriva ner mina mål och bryta ner dem till imorgon när vi träffas.
jag har redan gjort en del kan jag säga.
Jag vill, jag vill, jag VILL!!!

men nu ska jag ta min skönhetssömn och sedan bara gasa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0