Mamma

Hon är go hon..
vet inte hur många gånger vi pratade i telefon i måndags och igår..
det som var så viktigt var ju att de släppt biljetter till Djurgården-Brynäs matchen på lördag..
Vi hade biljetter, vi stod i kö, hade inga och tillslut så hade vi fått biljetter.

Gitts kunde jobba på lördag så jag och min familj åker ned till Sthlm på lördag.
men först ska Brynäs vinna första matchen imorgon och sedan krossar vi dem i Sthlm :)
har läst att de ska dela ut Röda t-shirtar till alla Djurgårdsfans så det ska lyssa rött i hallen på lördag.
så ni Brynäsare som ska ner. Välj gult eller svart!
Vi ska också synas!
och höras.
jag kommer inte ha någon röst på söndag kan jag tro..

men men..

Mamma och jag pratar nästan varje dag och jag gillar det, även om hon ringer när hon vet att jag ska iväg.. haha. att hon alltid lyckas.
Vi ses ävan flera gånger i veckan, minst 1 iaf. När det är Lets Dance och nu när det varit melodifestivalen..
och sedan varje hockey och fotbollsmatch.
Vi brukar även gå promenade och hitta på saker tillsammans.
När vi åka till Samos bara hon och jag var nog det bästa. Vi kunde göra precis som vi ville.
Vi ska åka igen en dag.. fast kanske inte till Samos, var fint där, men nu vill vi se en anna bit av världen :)

Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Chuck - Make Up Artist

exakt! produkten håller inte lika länge & ev. förtörs.

2010-03-19 @ 12:57:20
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0