Dagens att göra lista

Idag ska jag göra mitt bästa för att få massor gjort.

Detta är min plan
Diska!
Göra lunch
Åka bil för att ta in posten hos dem som är bortresta, lämna min bil där.
Ta en promenad mot stan för att kanske shoppa loss lite på Ur & Penn, fick katalogen imorse. Mycket fint och billigt! :) och kan jag då motstå ett par örhängen för blott 29 kr? Lovley!
Sedan hem och städa lite i hall och vardagsrum. Ser ut som ett bombnedslag med allt mitt pyssel.
Sedan ska det ringas, ringas och ringas. Har en hel del samtal som inte blivit av. Men nu ska det göras!
Middag.
och sedan ska jag krypa ner i soffan och njuta av att jag fått så mycket gjort idag och kolla på någon film, förhoppningsvis med älsklingen.. men det vet man aldrig.. han sover nu, så kan inte kolla om han har något planerat för kvällen.. men kollar det sedan när jag väcker honom, ska väcka honom till lunch..

men nu diskning och lite musik :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gah, gick inte att kommentera på förra inlägget, så gör det här ist. Jag blev kanske toksugen att dansa när du rabbla upp låtarna! Inte mina favvisar, men de svänger ändå, bugga loss lite ;)

Härligt med lista, ännu härligare när du får stryka sysslorna, en efter en! :)

2010-05-09 @ 10:57:17
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack sa mycket :)

2010-05-11 @ 05:34:20
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0