Blandat

Måste bara nämna föra veckans inköp. Var på Dollarstore med Louise i klassen.
Handla för typ 260:- och det blev akryl och akvarellfärg. kanske inte bästa kvaliten, men jag övar fortfarande och tycker olja är roligast, men kände för att prova nå annat. Blev några penslar och spadar också och ett bordsstafli. Även en skärbräda och ett par nya örhängen. Så nöjd med dem :) Kan ju berätta att det är mitt 143 par, sedan har jag några som inte har något "kompis" också.. Så ja, jag samlar på örhängen :)

Helgen var verkligen mysig och underbar! Var ju hos sötisen. Vet inte när vi kan ses nästa gång.. lite frustrerande, men lite mitt fel eftersom jag sagt att jag vill koncentrera mig på exjobbet. och det måste jag verkligen, Måste bli klar i tid, kommer jobba dygnet runt på slutet känns det som. Så det blir inte rätt om vi ändå ses och jag måste skriva hela tiden..
Men saknar dig!

Igår så åkte jag hem och har pysslat lite med sånt man måste göra, var på stan med mamma lite också. Har hämtat mina krokar nu :) Så snart kommer jag kunna hänga upp jackan i hallen :) på väggen istället för slänga in i garderoben eller lägga över soffan. Skrev lite på exjobbet också.

Idag var jag i skolan 9:45-11:40 typ.
På väg till skolan så hoppa kedjan av, fast inte helt så var inte så svårt att få dit den igen, men blev väldigt oljig. Tur att man hade verkstadsbyxorna på sig och kunde torka av sig på dem :)
På BMG gick det bra. Fick till och med fram pellets med raps som varit klurigast hittils. Så grymt nöjd över att jag är så envis. Lönar sig verkligen ibland :)
Diskuterade lite med min handledare om hur jag ska lägga upp texten. Ska jag göra tabell eller inte? och det blir tabell. Så mycket lättare att förstå då för alla, de som inte är insatta och även för mig.

Gjorde mat när jag kom hem och åt medan jag kolla på Så ska det låta.
Har tvättid nu 14-18 och samtidigt bakar jag bröd. Grundreceptet finns på
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=4453
men jag hade lite mindre mjöl och 1 dl linfrön också.
Står i ugnen nu. Klar om 10-15 minuter.

men nu ska jag ta ur tvätten ur tvättmaskinen och sedan göra tabellen till exjobbet.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag (: gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst. kylie minogue vs keira knightley :)

2008-04-15 @ 15:39:01
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, få du gärna tävla här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-15 @ 15:39:34
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahaha! jag tvättar nu också =) LOL fast bakade bröd gjorde jag igårkväll. haha =) morotsbröd i långpanna=D blev grymt gott faktiskt!

Men ärligt, om du MÅSTE välja vilka som ska vinna SM-guldet. HV eller LHC?

2008-04-15 @ 15:54:01
URL: http://kaldorei.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!
Hoppas du haft en bra dag i övrigt!

Kram

2008-04-15 @ 16:03:05
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0