Hallå hallå

Japp, nu har man tagit tag i detta då.
Ska bli bloggare.
Har ju skrivit dagbok på en community i många år och den har alltid varit populär.
Trogna läsare, både de jag känner och de jag inte har någon aning om vilka de är.
Får se hur detta går.
Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt.

Bloggen kommer handla om mitt liv, min vardag, mina åsikter och kanske kommer det något recept. Älskar att laga mat, baka och prova på nya saker.

Vem är jag då?
Christine
21 år
bosatt i Gävle
Pluggar Design och träteknik sista året på Högskolan
Jobbar extra i sportbutik
Är aktiv i UNF (Ungdomens NykterhetsFörbund)
Är ledare på JUNIS (IOGT NTOs juniorförbund)
Rider en gång i veckan
Har börjat gå promenader och springer ibland
Ska försöka börja gymma lite också.
Är väldigt intresserad av sport, hockey mest, men även fotboll, bandy och lite basket.

Vill ni veta något speciellt får ni väl fråga.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dina blogginlägg! Du har ju en av UNF Gävleborgs bästa bloggar! Uppdatera? =) Hoppas allt är bra med dig annars! Många hälsningar, Lisa - Syskonkedjan.

2008-09-05 @ 23:48:44
URL: http://utredningsfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0