Nationaldagen + lör & sön

Då grejade jag lite hemma.

har även fått tillbaka min kreativitet kan tillläggas. Har gjort flera armband och halsband :)

Gick till stranden vid 14, ringde brorsan som också kom dit. solade och jag badade även. Första doppet i år. Aldrig varit så sent sedan vi köpte stugan i Kungsgården. men men. Var kallare än jag trodde, men fortfarande inte så kallt. Skönt :)

Sedan kom Emanuel med tåget 15:30 så mötte honom på stationen.
Så förutom att jobbat i helgen så har jag umgåtts med älsklingen :)
Vi har varit på Bio. Brudens bäste man, jag fick välja :) Den va bra.
Hyrde även en film som jag just nu inte kommer ihåg vad den hette. men handlade om Irakkriget. hemsk, och det värsta är att det var delvis en sann historia :/
Ätit popcorn och jordgubbar i massor i helgen :)
Inte behövt diska så mycket då älsklingen gjorde det när jag jobbade :)

På jobbet på lördagen fick jag veta att de skulle antagligen sälja företaget så de vill inte anställa något. gah. Jag behöver jobb.
På söndagen pratade jag med chefen. Skulle få veta sommarschemat i veckan i alla fall. Vill och kan jobba!


men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0