Upp och ner, fram och tillbaka

Knas med uppdateringar.. där det står om sista lektionen är inte alls skrivern för 4 dagar sedan.. nu kom den upp, men har inte synts tidigare tydligen.. men det inlägget skrevs i alla fall den 10/6.

I måndags så fixade jag en massa. cyklade fram och tillbaka, upp och ner.
Var på banken, stan, Söder, NBV, stan och åt lunch, skolan och lämnade nyckeln till hutschen, stan, lokalen, NBV, hem, NBV och sedan hem igen.
Helt galet. fick massa träning, det dumma var bara att jag helst inte skulle träna då eftersom jag fortfarande åt tabletterna för mina leder. 10 dagars kuren. men men.
Var på banken till 11 och var sedan hemma sista gången 17.
Men fick en hel del vettigt gjort :)

Så ringde mamma när jag ganska nyligen kommit hem och ville fixa present åt Mirjam. Jag vägrade. Orkade inte ta mig ut en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0