Bakis söndag?

haha, känns galet.
Jag är inte bakis, men man skulle kunna tro det.

Det helade började igår..
efter hockeyn så köpte jag och Emnauel pizza på hemvägen, var sjukt hungrig och orkade inte laga något då.
Blev Hawaii för mig :)
Åt upp hela förutom kanterna.. blev verkligen proppmätt, aldrig varit så mätt efer en pizza förut och jag brukar äta hela pizzor.. men men. Drack lite läsk till..
sedan somnade jag på soffan innan 20:30, bara slumrade till för kollade på klockan lite före och sedan kollade jag igen 20:40 ungefär.. galet trött.. gjorde mig i ordning med tänder och ansikte.. även om jag var sugen på chips så var jag för mätt för, så för mitt eget bästa så borstade jag tänderna. Duktig. Inte ofta det händer..
sedan kollade jag på inspelat och slumrade till om vart annat.. gick väl till slut och la mig vid 22.
Somnade väldigt snabbt.
vaknade lite före 5 och var klarvaken! låg och vred och vände mig.. drack massa vatten för var väldigt torr, även torr på rkoppen så jag kliade.. inte bra jag vet, men kan inte låta bli.. så Emanuel klagade. Förstår han.. så vid 5 klev jag upp. Kollade på inspelat och åt en mandarin. kl 7 gick jag och la mig igen, men ställde om kl till 8.
Efter att ha lyssnat på Emanuel när han tuggade på sina tänder (knasigt, aldrig hört det förut?) en liten stund så lyckades jag faktiskt somna om :)
Vaknade när kl gick igång och var seg..
men kramades lite med Emanuel och gick sedan upp vid 8:30
Åt fil med två kiwisar och några russin i.. var inte direkt hungrig.
kollade datorn och duschade sedan en snabbis. Tog cykeln ner till tågstationen och mötte Cammen där.
Gick sedan hem igen och kollade på allt mitt smink. Cammen ska börja som konsult :) Får förhoppningsvis pengar till veckan :) Men nu har vi bestämt vad hon ska välja i alla fall :)
Visade även lite av hemsidan..
sedan vid 12 skjutsade jag ner henne till bussen igen, det regnade när jag tittade ut, men inte när vi väl kom ut.. men men.. blev en trevlig pratstuind och när vi väl lyckas hitta när och vart bussen skulle gå pratade vi lite till för det var en stund kvar.

Sedan hem, inge hungrig, men sjukt sugen på chips så det blev en halv påse sourcream & onion, var det som var kvar. Drack lättdryck till. Så törstig fortfarand! kollade även på inspelat. är klar äntligen med det :) sedan blev det även en film. Systrar i jeans. Både skratt och gråt.

Så kom Emanuel upp och sa att det luktade chips ända ut i hallen.. han började bli hungrig, men det gick någon timme innan han kokade ris till chili con carnen vi hade kvar i kylen.

Så jag kollade datorn en snabbis, diskade lite och sedan åt jag och såg en film. Wild hogs denna gång.
Ingen av filmerna jag sett idag hade jag sett tidigare, börjar äntligen komma ikapp :)
Ringde även uppföljnings samtal och diskade sedan mera.
Nu har jag diskat min del :)
Kollat datorn mera nu och är sjukt sugen på kladdkaka.

Usch vilken skräp dag.
Men man får väl ha det ibland?

Nu ska jag ge Emanuel datorn igen innan han blir tokig. Ringa mitt sista uppföljningssamtal för dagen och sedan blir det till att baka kladdkaka.

Ses nån gång!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0