Red Jacket

hihi :)

Igår skrev jag in Stina Lisa, hon är nu min 3e, den första var Agnes och den andra var Diana.
Så roligt och de har bara trillat in :)

Stjärnevent fre-lör och då om man är RJ så får man annan utbildning + att om man är stjärnkonsult så får man mer uppmärksamhet och det är jag ju också :)

Åh allt är så roligt, nu vill jag bara ha mer klasser, speciellt regelbundet.

Hihi, det bara bubblar i mig.. så mycket adrenalin :)

Och Awards night på måndag.. undra vad som händer då!?

Hoppas ni andra lever era drömmar! Jag lever just nu i en värld jag inte visste fanns och den är underbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din sista mening i detta inlagget ar sa himla vackert! Blev himla glad over att du kanner sa:D

Kram Caroline Bergman

2009-11-10 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0