En lugn dag!

Ojoj, kan knappt fatta att jag haft det.. Så sjukt skönt.
jag har inte bara slappat, utan gjort vettiga saker också.
Utan att stressa.
Helt galet. Stressar på alla mina lediga dagar.. har så mycket jag måste hinna, men inte idag :)

Hade kl på väckning 8:30, men låg kvar och njöt ett tag..
åt frukost vid 10.
Kollade mailer och bloggar som jag följer. Älskar bloglovin som jag nyligen upptäckt. Behöver inte gå in på alla sidor för att kolla om någon uppdaterat, utan här får jag alla nya inlägg på samma sida :) Väldigt effektivt för mig som inte har så mycket tid alltid :)
sedan blev det duschen
Tänkte låta älsklingen sova tills lunchen var klar, men när jag skulle klä på mig satt han på sängkanten. Blev livrädd! men klädde i alla fall på mig mjukisar och diskade lite innan jag lagade mat. Pasta sås med choritzo och massa paprika krydda :)
Åt lunch och kollade på Körslaget, missade ju att spela in det igår så fick titta på reprisen idag. Sedan somnade jag.. sov typ 1 timme, fast jag bett Emanuel väcka mig efter 30 min.. han gjorde det, men jag somnade om.. sjukt trött..
Sedan kollade jag mail och bloggar igen medan älsklingen diskade lite och sedan bar det av till MAXI för att handla. När vi precis betalat kom vi på att vi glömt mjölken.. vi som skulle göra potatismos idag.
Så älsklingen gick ut till bilen med vagnen och jag fick gå in igen. Passade på att ringa Lina. Skulle ju ringa henne idag ang Melodifestivalen. Och nu var det bestämt! Vi ska gå om jag lyckas få biljetter.
Sedan hem och läste ut min bok. Ville inte att den skulle sluta så. var ganska bra slut, men jag vill veta mer! 3e och sista boken i serien om Jenny.
Åt även lite chilinötter till :)
Sedan gjorde jag potatismos och stekte fiskpinnar.
Ringde även Linda och Mirjam. De ska också med på melodifesdtivalen! :) Gu vad kul vi kommer få :)
Pratade även en snabbis med Kajsa, men hon var tvungen att göra skolarbete imorgon..
och Emelie kunde inte heller eftersom Nisse jobbade antagligen till 18. men då kom jag på att jag inte frågat Carro. Så ringde henne och hon kunde :) Så nu har jag mina 3 modeller till imorgon på UNIT-mötet :)
Camilla, Cammen och Carro :)
Kollade klart på Top Model och åt, sedan såg jag Playa del sol och älskligen gjorde mig sällskap i soffan när Parlamentet började.
Sedan har jag även kollat på Äntligen hemma som jag spelade in i veckan.

Se vad mycket nyttigt jag gjort idag, men ändå haft en lugn och skön dag. Vill ha mer sådana dagar.
Har gjort mig klar för sängen och nu ska älsklingen få tillbaka sin dator så han kan fortsätta plugga till matteprovet han har imorgon. Lycka till säger jag och Go natt! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack så mycket! :)

2009-10-18 @ 23:58:54
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0