irriterad

gah.

Hatar avbok. Värst är det när det blir ombok och sedan avbok. Då har man ju planerat efter det och hinner inte boka in nytt då avboket blev.

gah.

har schema till på söndag.. vill veta längre så jag kan planera mer och boka klasser!

gah.

En bra sak är att september månad har blivit en dag längre.. får se om det hinner bli några nya team meddlemar. Jag ska göra mitt bästa! :)

Ser även ut som om att jag kan vänta med min order.. vilket är bra då jag vill lägga BB-bonus helst, men då måste jag boka lite mer klasser.

Nu ska jag äta rosa rattar (Ahlgrens bilar stöd till Rosa bandet) och kramas med älsklingen i soffan en liten stund innan sängen väntar..

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0