Så peppad

Jag vill bara BH BH BH! Som vi fick lära oss på seminariet, Boka och Håll klasser. BH helt enkelt :)

Har flera namn som jag ska ringa, men svårt när jag inte inte vet hur jag jobbar när jag ska boka klass.

Så mycket enklare att kunna bestämma allt själv. jag vill, jag vill, jag vill! Måste bara våga.

Pratat om öppethus idag, vill ha jul nu så jag kan ha ett julöppethus. Tänk vad mysigt :) Och så i nya lägenheten.
1 november flyttar vi!! Galet :)
Ska bli så härligt.
och sedan 13-14 nov är jag på Stjärnevent i Sthlm :)
och sista helgen blir det till Sämtegen och fira Emanuels föräldrar, men helgen därimellan skulle jag vilja ha ett öppethus. Förbereda julklappar. Eller vad säger ni?

weei, flyger som på moln efter varje möte! Älskar måndagar. Hur många gör egentligen det? Panik på söndagen för att en ny jobb vecka börjar, medan jag längtar till måndag så man får träffa alla härliga kollegor :)

Imorgon har vi gästevent och förutom att vi ska få veta mer om våra underbara produkter och huden så ska tre män föreläsa för männen som kommer. Nice :)
Får se om jag får med älsklingen.. Linda har ju fått biljetter över. De måste ju användas :)

Bakade ju äppelrutor idag innan det bar av till studion och de gjorde succe :)
Några kvar.. ska lägga de i en burk och ställa i kylen (om jag hittar någon plats, en till fördel med att flytta. Vi får stor kyl och stor frys!)

På studion så fick i alla fall David prova produkerna. :) trevligt att se honom en liten stund också.. länge sedan nu.. får se om han kommer imorgon också *hoppas*

Men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen. Krypa ner i en mysig säng och sova gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0