Bakning och häng i S-viken

Igår, direkt efter jobbet så åkte jag till Sandviken.. var där lite före 19, då hade Iggis tanterna hunnit smälta chokladen och vispat färskosten med sockret.. vi skulle baka en kaka utan margarin, utan det var Philadelpia i istället. spännande..
så kom jag och hjälpte Ingrid, medan två andra tittade på..
kakan blev bra iaf, men nästa gång ska jag låta den svalna och göra i större form, nu blev det så tjocka bitar.. och mer vit en mörk choklad.. den vita delen var ju godast :)
så fikade när kakan var färdig.. var kl runt 20:30 och då blev det häng med UNFare.. ingen nämnd, ingen glömd.. men satt och snackade till kl 22 när huset stängde..skrattade en hel del också :) sedan drog jag och några till, till Donken.. jag var hungrig, men itne sugen på sådan mat.. så tittade bara på de andra och snackade och skrattade :)
haha.. Sarah och jag skrattade så mycket.. de andra som var med är ju flera år yngre än oss och oj vad vi kände oss smarta när de sa vissa saker som vi vetat länge.. haha så kul :)

Var hemma sedan efter kl 23..
då blev det dator till sängen väntade..
Mne hade riktigt rolig denna kväll och på fredag kommer jag träffa flera igen då Valborg ska firas :)

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha ja jädrans va smart man känner sig ibland, menjag har ännu inte kläckt bacon nöten....!.. kanske helt enkelt finns bacon träd i USA haha

2010-04-29 @ 23:13:50
Postat av: Christine

haha, nej den är svår.. men det kanske det gör? Bacon är ju bacon.. måste kolla det med en bekant som är au pair i USA om hon vet något :)

2010-04-30 @ 11:16:42
URL: http://echristineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0