Igår + Idag + veckan

Gårdagen började lugnt..
fast ont i ryggen när jag vakna.. tur att jag skulle på massage :)
Men började med frukost framför datorn, jag vet inte det bästa, men vill man hinna med allt så lär man göra så ibland..
sedan blev det även lunch framför datorn. ris och tonfisksallad. Sjukt länge sedan jag åt det. Borde äta oftare. nyttigt och gott :)
fick ltie panik när jag såg klockan, så hann inte äta klart utan blev lite kvar..
gjorde mig i ordning och cyklade till Maj som masserar mig, tog ut pengar på vägen.
2a gången igår, 2 gånger kvar.. gör så sjukt ont på visa ställen. Vi gör en utrensning på min kropp och kör med laser och grejar.. Ska börja träna mer också, ska få bort min onda rygg!

Efter massagen så bar det av hem till mamma och pappa. Köpte munkar på vägen. luktade så gott, så tänkte att vi kunde fika :)
Fikade lite och sedan skulle pappa och jag deklarera.. lite mer komplicerat nu när man har företag. Ska göra avdrag för sånt.. så istället för att betala så får jag pengar tillbaka :)
Och det är helt galet att jag skulle betala från början.. fick tillbaka ca 9000 kr förra året och i år skulle jag betala 200 kr. Hur kan det skilja så?
men nu kommer jag få tillbaka massa ändå :)
men när vi väl satt där, så ville det liksom inte fungera så bra.. jag har tydligen ingen e-legitmation. Förra året när jag deklarerade behövde jag inte ha det eftersom då hade jag inte företag. men nu måste jag. men pappa visade mig en del iaf, hur han räknat och så.. förstår inte så mycket, så är glad att pappa sköter min bokföring som är utbildad :)
sedan kollade jag och mamma i Partylite katalogen om vad vi skulle köpa :)
sedan fot jag hem och fixade lite innan jag åkte till Lild för att träffa Linda och Sara.
Handlade lite fika och jag handlade lite åt mig själv då jag blir kvar i Sverige.. :(
sedan åkte vi till Studion och pratade och kollade på partylite grejerna.
till kl 18 kom gästerna, dock inte alla som sagt ja.. lite tråkigt när de inte dyker upp..
men men.
Både jag och Linda var värdinna och mina gäster + jag själv handlade för nästan 3400, vilket innebär att jag får ett presentkort värt ca 600 kr :) nice :) Fick även veta att Sara, med de utgifter hon haft den dagen och den försäljningen hon haft på 3 visningar hade gett henne en vinst på 600 kr! det var ju det jag fick. helt galet vad lite de tjänar.. För några veckor sedan tjänade jag 900 kr på 3 timmar. detta hade tagit henne en hel dag.
men men. Tur att man "valde" rätt jobb :)

åkte sedan hem och stekte omelett med korv och kollade på TV..
somnade tyvärr frmaför den också, så lite ont i rygg + nacke :(

Idag har jag börjat dagen med blåbär som tinat i solen, hälde sedan fil över dem och hällde på flingor med nötter i som jag köpte på Lidl igår. Så sjukt gott var det!
Bra början och solen skiner :)
Ska göra mig klar för dagen så fort jag skrivit klart detta inlägg.

kl 11 ska jag vara hos mamma och pappa, se Körslaget som var för några veckor sedan, mamma spelade in det och jag har spelat in de andra, så måste kolla ikapp :)
men då äter jag sedan lunch hos dem.
och 13:30 ska jag och mamma va på Strömvallen för att börja jobba innan fotbollen.
fotbollen börjar 15, så är väl hemma vid 18.
Får se vad man hittar på till middag, beror nog på om älsklingen kommit hem eller inte..

och till veckan är jag ledig!! eller ja.. från XL iaf.. börjar jobba 20 april igen.. ska boka in lite Mary Kay jobb som sagt. Så är du sugen på att prova lite hudvård eller makeup produkter helt gratis så är det bara att höra av dig :)
sedan har jag lite andra saker bokade också.. blev ju så när ja blev i Sverige.. gud vad jag tjatar om det föresten.. jag ville ju åka! men men. Allt har en mening.

Nu ska jag dra, så jag inte behöver stressa.
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: chuck - make up artist

haha ja de är guld värda ;D



aa den e sååå goood! måste dela med mej den på jobbet så att jag inte äter allt själv ^^

2010-04-12 @ 09:32:39
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, vad roligt att höra :) Ja, det bara blir så, men jag har märkt att det är lättare att ta in det som sägs på ett roligt sätt, mot om man alltid är seriös. Haha :)

2010-04-13 @ 09:17:50
URL: http://libo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0