Inte som jag tänkt mig

men dagen har blivit kanon ändå :)

Hade tänkt åka till jobbet till kl 9 för att hämta min mobil..
men stannade i sängen till kl var 9..
sedan upp och åt frukost.. fil, honungsmelon, linfrön och solrosfrön :)
sedan blev jag vid datorn ett bra tag.. betalade räkningar, mailade ut info om olika saker.. bloggade :)
så det var dags för lunch.. så började med lunchen och medan den var i ugnen så tog jag en snabb dusch.
åt lunch, klädde på mig var på jobbet efter kl 14.. oops.
men hämtade mobilen, åkte förbi frisan och bjöd in henne till en makeupkväll.
sedan har jag gått i affärer..shoppat loss :)
blev även en juice i juice baren.. äpple, ananas, jordgubb och mynta. riktigt svalkande :)
vad köpte jag då?
förutom allergitabletter till Emanuel och en morsdag present till mamma så blev det detta
två enfärgade linnen, svart och grönt och det blå med en tiger.. allt från Cubus till 30% rabatt endast idag :)
det vita är från Lindex och 25% rabatt på det.
och bakom hänger en grå kjol som jag har i svart, men har ju en gråkavaj så täntke att det kunde va snyggt.. + att den går att använda som topp :) stod ett pris på flera kjolar, men denna fick jag billigare. inte mig emot :)
ett smyckesset till paketpris. Mycket fint. Tänk er detta till det svarta linnet :)
Vill ut snart och inviga lite nya kläder och smycken :)
Detta är från guldfynd..
ett halsband från kappahl, 25% rabatt på det, men ska inte ha det som det är.. ska göra om det.. alla ringar går att ta av, så det ska bli några andra smycken av dem :)
stayups, kan var bra i jobbet, har fått tips av Linda att detta ska vara bättre än strumbyxor så vi hoppas på det :)
gula förpackningen är från Cubus och 30% rabatt på den, den andra är från Lindex och där var det 25% rabatt :)
Från yves rocher.. nytt shampoo.. och då fick jag asken på köpet. Hur fin är inte den!? + att shampoot var nedsatt :)
sedan blev det 2 nagellack från Depend på Cubus.. 2 för 39 :) och en glittereyeliner som jag velat testa.. 15% rabatt på den endast idag.. också den från Cubus..
Blev också min favorit Bh från Cubus som var 30% rabatt :)
Så vad tror ni jag landade på?
Av det som var till mig så 937,50 kr istället för 1310,50 kr. Tycker jag är ett riktigt bra kap :)
+ att jag inte köpt något nytt åt mig på evigheter.. förutom pysselgrejer då.. men det räknas inte på samma sätt :P
så var hemma efter kl 17.. lång dag på stan, men det behövdes :)
så bläddra i lite reklam och åt middag. laxpasta :) mums!
har anmält mig till flerstegsutbildningen på torsdag och har en gäst då :)
har även fått tag på kvinnan som jag skulle ha klass med på söndag, men hon var tvungen att avboka för tillfället för hon var tvungen att rycka in på jobb, men ska höras igen nästa vecka för att boka ny tid :) Då är hennes schema klart för några veckor framöver.. fler som har det som jag helt enkelt.. men men
nu ska jag bege mig till stallet.
får se hur det går..

Hoppas ni alla har det bra och njuter av vårsolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0