Vilken underbar dag!

Vaknade innan klockan gick igång, men låg kvar den kvarten som återstod. Klev upp precis när klockan gick igång. 7:30.
Åt frukost, läste tidingen, kollade datorn och gjorde mig klar.
cyklade till Maria och hämtade läppstiften hon lånat igår kväll. var där 9:30-9:40
sedan blev det banken, fixkade e-legitimation och BankID.
cyklade till jobbet och lämnade produkter.
Köpte kuvert och frimärken på Willys.
Cyklade till stan och köpte presenter till en 2åring och en nyfödd. Blev även en del pysselgrejer till mig själv :)
och en mjukglass med strössel i solen :)
Härliga väder. Får sådan energi :)
sedan hem till mamma och pappa och lämnade mammas tröja till brorsan som jag lånat.
så hem och har nu precis ätit lunch.

men oj vad sakerna jag har hunnit med idag. Så härligt :)
Ska sätta mig och pyssla ltie nu och sedan ringa lite samtal.

sedan blite middag innan det bär av till stallet.
får se om jag hinner läsa lit epå balkongen i solen också. Det vore härligt :)

Hoppas ni andra har det bra! :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0