Dagen efter

en Melodifestival..

Sjukt trött..
klev upp vid kl 11 och insåg att alla mina nattgäster åkt hem..
efter jag varit på toa så gick jag och la mig igen..
men tog med mig presenten jag och Emanuel fått av Per och Ida, läste lappen för Emanuel..
och somnade om och vakande igen efter kl 16 och klev upp vid 17.
Helt galet.
Aldrig sovit så länge..
när jag går ut annars så kommer jag i säng vid kl 3 och vaknar runt 13, nu la jag mig 4, men klev upp 17.
men efter en diskussion med Linda sedan så insåg vi attdet kunde varit att jag klev upp kl 7! på lördagen som gjorde att jag varit så trött sedan..
Höll ju igång hela lördagen, så märkte inte av tröttheten då..

åt frukost, kollade datorn..
ringde hem.. de hade ju ringt.. de ville tacka för presenten..
hade ju gett dem alla en liten varsin grej.. bara för att.. okej det var alla hjärtans dag, men har inte gett varandra något på den dagen på många år.. fick alltid gelehjärtan när vi var små av mamma..
men de är så snälla och jag får jämnt komma hem till dem och se på Tv och äta middag.. så mysigt.. så ville göra någon liten grej.
Pappa hade i alla fall funnit 25 kr på sin triss, så de var ju bra :)
sedan såg jag på Project runway och Emanuel gick iväg och köpte pizza så vi kunde äta den medan vi såg på blåsningen..
sedan såg vi nån film efteråt och sedan somnade jag igen..

Galen dag.. men ibland får man faktiskt göra så.

Kommentarer
Postat av: marie

Hej Christine, tack för din tit på min blogg, ja det ser ju inte alltid så prydligt ut i sovrummet förståss..;) speciellt inte med obäddad säng

2010-02-22 @ 09:55:02
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0