Latmask dag

med allt strul som varit så skulle jag och Emanuel unna oss en dag i lathetens tecken, men ändå försöka få lite ordning. Men mest vara med varandra :)

Morgonen började bra.. sov till jag vakna av mig själv. Har alltid klockan på annars, även om jag är ledig.
Mys i sängen...

sedan fick Emanuel sova vidare och jag gick upp och åt frukost, läste tidningen och kollade datorn..

Kröp sedan ner i sängen igen.. inte för att jag var trött. Utan för att jag kunde :)
Vaknade och jag klev upp och gjorde lunch.
Pasta sås med bacon. Mums! Medan så diskade jag.
När maten nästan var klar så väckte jag Emanuel och så åt vi i soffan till inspelade blåsningen.
Sedan kollade vi på en film och myste :) Blev även en del popcorn ätna.

Jag städade sedan lite i hallen. Börjar få ordning där nu.. fast fortfarande en del kvar.

Sedan kollade jag på Project Runway medan Emanuel grejade med datorn och sedan gjorde han middag till Blåsningen började. Så kollade vi på det och åt och sedan blev det film. Spiderman 3.
Mys i soffan igen :)

sedan gjorde vi oss klara och kröp ner i sängen tillsammans. Kramades lite innan jag somnade och Emanuel klev upp igen.. han kunde inte somna.. stackarn..

men grymt mysig dag och fick ändå en del saker gjorda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0