Veckans meny

Tänkte berätta lite kort om veckan som varit..

I måndags så var jag ner en sväng på stan..
träffade Emma och fikade på Wayne´s, George hade stängt på grund av ombyggnation..
Vi träffades vid 15:30 jag skulle inte hinna äta middag innan mötet jag skulle på senare, men jag var inte så hungrig nu heller..
men så såg jag att de hade semla! Så det blev en semla med en latte med smak av vitchoklad..
inte för att det smakade så mycket vitchoklad, men gott var det :)
Snackade om allt och inget..
Skildes åt vid 17:20, då gick jag till Gimlins i tittade i fönstrerna.. gör alltid det när jag passerar.. så fint!
sedan kom Kikki och 17:30 hämtade Camilla oss och vi åkte till studion..
Unit möte, alltså utbildningsmöte eftersom jag är fristående hudvårdskonsult.
Roligt och inspirerande som vanligt :)
Jag vill verkligen jobba med det här!
Det var Awards night denna dag, vilket händer 1 gång per kvartal.. bara massa utmärkelser. Uppmärksamhet tycker vi om :) Glädje och applåder :)
På hur många andra jobb får man applåder för att man gjort något bra?
Sluade vid 20:30, men skulle prata lite med Lotta.. så kom itne iväg på en gång..
men Camilla släppte av mig på stan sedan.
Skulle på bio med mamma kl 21.
En förhandsvisning av I love you philip morris, med Jim Carrey. och ska jag va helt ärlig så var nog det, det enda bra i filmen.. Jim Carreys minner och grejer.. inget jag rekommenderar..

sedan hem och sova..

Tisdag. Jobb 10-18, sedan stallet 20-21.
Blev inte så mycket mer.

Onsdagen träffade jag Linda på morgonen på stan före 9 och bytte lite produkter..
hade jag bokat in en facial 15:30, men blev flyttad.
så denna dag flöt bara förbi.. blev max mat på kvällen och film i soffan..

Torsdag, produktutlämning, och träffade en kvinna som jag bokade in en facial med på fredagen.
sedan jobb 12-19. Sjukt lugnt på jobbet.. städade lite.. men blev inte så mycket mer..
sedan hem.. åt mat och kollade på halv åtta hos mig, Glee och sedan filmen Flirting whit forty. den var bra!
Men innan filmen började kom Linda och Albin..
Linda skulle hämta lite produkter och Albin fick titta runt lite, han har ju aldrig varit här..
itne så många som har det ännu faktiskt..
Jag vill ju ha inflyttningsfest och Linda frågade om när vi skulle ha det.. så får väl ta och fixa det nån dag då.. :)

Fredag, facial kl 10, men innan så träffade jag en kvinna jag pratat med tidigare, men som ej hunnit prova produkterna.. men nu fick hon prova ett läppglans och det var bra det :)
Facialen gick bra :)
Kanske ska förklara facial också.. facial är när jag träffar 1-2 personer som får prova produkterna jag jobbar med..
så hem i snöovädret.. helt galet vad det snöar.. förstår inte att det aldrig tar slut..
lunch, chili con carne..
kollat datorn..
fått avbok på faicalen som var kl 15, mamma har ringt och pratat om ikväll. jag hade sagt att jag skulle äta hemma innan jag skulle komma och fixa med bokföringen och sedan se lets dance med henne.. men nu frågade hon om jag ville ha mat.. och det tackar man ju inte nej till :)
så kl 18 tyckte hon att jag skulle komma, hade sagt lite innan 19 till pappa tidigare..
men men.. tar nog med lite makeup och kör en snabb makeup facial med mamma då hon inte gjort det tidigare.

men nu ska jag ringa lite samtal och sedan se en film som jag spelat in.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0