Nattligt..

kollade på VM finalen igår som sagt.. fast sov kanske 25 minuter i andra.. :P
första halvlek så spelade Holland lite fult tycker jag, fast Spanien utnyttjade det och slängde sig lite extra.. också fult.
farliga chanser hade Spanien mest.. av det jag såg iaf :P
första förlängningen.. fortfarande 0-0.. tråk.
i andra.. vad händer.. domarn missar hörna! Det var ju solklart hörna för Holland.. utspark och ingen ny avblåsning fören bollen är i mål.. för Spanien. gah liksom. Matchen hade sett annorlunda ut om det blivit hörna.. inte sagt för den delen att Holland gjort mål på den, men det hade sett annorlunda ut.. de var ju i chock och arga nu..
men men.. lyckas få till någon vass chans.. men icke..
rysningar ändå när Spanien lyfter bucklan.. oavsett lag.. tänk vilken känsla :)

Hade sedan tänkt att kolla datorn en snabbis..
ser ett jag har missat telekonferansen.. suck och dubbelsuck.. första gången jag är kvalificerad så missar jag det! skulle ställt om alarmet på en gång när den blev flyttad. gah.

sedan loggar Magnus in.. nyfunnen vän från Laviken..
vi pratade (skrev) i flera timmar.. helt galet.
Väldigt trevligt, men oj vad trött jag var..
vet inte när vi började skriva.. men ca 2:30 pratade vi om att gå och sova.. men jag la mig inte fören kl 6 och det var för att mitt internet dött då..
så många timmar..
lyssnade även på hans musik.. många bra låtar som nu ligger i mina spellistor :)
Fick även musik av Kajsa.. godingar från 90 talet :)
mmm bop säger jag bara ;P
Fixade även min starred lista.. har bara haft en låt i den tidigare.. den bästa såklart, men nu är det fler :)

vaknade av mig själv runt 8 imorse.. galet.. så när jag höll på att somna om ringde mamma. dumma telefon som alltid ska vibrera fast den är på tyst. suck.. måste leta inställning på det..
så svamlade lite med henne.. men kunde inte tänka så skulle ringa senare, när jag var mer vaken :P

kl 9 gick kl igång. gick ner och kollade till tvätten.. fortfarande inte torrt! galet.
så startade torkskåpet och torktummlaren igen med alla lakan som hängt på diverse ställen i tvättstugan..
hade ju tvättid till 10.
så upp och åt frukost och läste tidning.. sedan ner igen.
nu var det torrt :)

ringde mamma, pratade om sommarkväll.. får se om jag går med henne eller någon annan.. Patrik Isaksson och Kalle Moreius på scen.. vilka är på? på onsdag?
pratade även om när de skulle komma och fira Emanuel.. fick några datum som hon skulle kolla med pappa och brorsan..
tvättat ansikte och borstat tänderna..
funderar på att väcka älsklingen så vi kan åka och handla så vi får det gjort..
inte handlat sedan jag kom hem från Laviken.. förutom fil och marängbottnar då :P
sedan efter lunch vill jag bara ligga på en filt och läsa innan det är dags att bege sig på utbildning. har en ny sminkning i huvudet som jag ska testa idag, när jag väl är ledig innan :)
kanske sova en stund på eftermiddagen också..
blev ju som sagt inte så många timmar inatt.. men men..

Ha en bra dag och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0