inte död..

Var en evighet sedan jag satt här, men har verkligen haft full upp..
ska ta en snabbgenomgång tänkte jag..
så snabb jag kan va :P

Skulle åka och scrappa hos Rene sista jag skrev.. spöregn och jag fick ihop ett grattiskort till Markus B och ett morsdagskort på typ 5 timmar och en liten snabb lunch :P

måndagsmöte med 2 gäster

jobbat en del

haft facial med två killkompisar
haft spaklass med mamma
hudvårdsklass med Cynthia
så klarade min Perfekt start! Får alltså en extra spegel av Linda :)

Jobbat ideelt på GD/GIFen..
sa på fredagkväll att jag kunde hjälpa till om det behövdes, eftersom mina andra planer ändrades..
så gick runt 20 000 steg på lördagen.. sprang med växel mellan de 7 olika kiosker/restauranger.
Sedan hann vi även med att fira Markus som fyllde 20 :) men jobbade 7-19 på GD/GIF
så GD/GIFen även på söndagen.. samma sak då.. springa med växel.. inte lika mycket spring, men ändå 20 000 steg. galet. normalt är 10 000 på en dag för att häslan ska vara bra :)
jobbade 7-19:30 denna dag..
snacka om trött efter detta..
sov 12 timmar sedna till måndagen... tur att man var ledig :)

Utbildning med lakritstema..
fick en sotning av Linda.. jag satt alltså modell :)
Missade att ta kort, men kommer lätt sota igen.. har aldrig haft det tidigare, men gillade det :)

jobbat mer..

inredningsparty med Linda, köpe en ljuslyckta och två muggar :)

jobbat..

gått promenad med Camilla i 1 h och 15 min. Härligt :)

jobbat..

bio med Emanuel, mamma och brorsan. Förhandsvisning av Kommisarie Späck. Parodi på Beck.. men jag fattade ju typ noll eftersom jag inte ser på Beck.. men den var ju gratis iaf..

varit på The man dagen i Gnarp.
Härlig utbildning för oss tjejer och männen fick leka av sig..
härligt väder också med picknick i gräset :)

bakat med Linda :)

fixat mina naglar.. träffade en tjej på inredningspartyt som hade gjort sina naglar billigt. 250 för förstärkning och 300 för förlängning..
jag har ju redan långa naglar, men de går lätt av..
så nu blev det geleförstärkning med franskmanikyr och några blommor som dekor för 250 kr :)
kan ju ligga på det dubbla och mer annars..

varit på Partylite visning.. jag säger då det.. men älskar produkterna!

ringt med Linda
utbildning med inritktning på herrarna.. så fick veta mer om herrklass och männen hade frågestund.

massage.. länge sedan nu.. men oj så skönt.. 350 kr för 1 timme och jag hörde mig själv snarka till flera gånger.. men så underbart :)

haft intervju, har en utmaning just nu på mitt ena jobb att jag ska hålla 10 intervjuer och 10 klasser under 30 dagar. första dagen igår alltså. Nu ska det bara köras! Får en lott som jag kan vinna en väska på.. rullväska som det står Mary Kay på :)

Mamma ringde även igår och ville umgås.. så gick med henne på stan och hon bjöd mig på middag på cafe Pazzo.. aldrig sett förut.. men det var helt okej :)

promenad med Camilla och Linda i ca 1 h och 15 min..

jobbat..

leverat produkter..

sedan har jag ju självklart suttit en del vi datorn och TVn.. men inte så mycket då jag knappt haft tid till mig själv..

men nu var jag ikapp här också..
Hoppas jag får tid snart igen.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0