som lovat

kommer mer uppdatering här..
hade kl på väckning 8 imorse.. men vaknade innan, men var ändå lite seg så ställde om kl till 9 och myste lite med älsklingen :)
så kl 9 gick sterion igång och jag låg kvar och drog mig lite.. kunde bre ut mig då älsklingen redan klivit upp :)

diskat..

frukost bestående av hallon och blåbär som tinat i solen, hur underbart är inte det? fil och flingor.
läst dagens tidning och läste även klart Applause. Åh vad jag vill allt nu.
Allt är så underbart, önskade bara att fler förstod och tog chansen.

Är sugen på att fixa ett sommarerbjudande, eller tips inför sommaren iaf.. utskick till alla kunder.
Linda hade gjort ett sommarerbjudande så hoppas jag får se hennes och få lite mer inspiration..

sedan har jag kollat mail och bloggar..

men nu ska jag nog göra mig klar med ansikte och tänder, klä på mig nå vettigt och sedan städa lite innan lunch och sedan kommer Linda hit kl 13, vi ska byta lite produkter..
berättade jag att jag fick en väska av henne igår?
skrev så mycket, så jag minns inte.. haha..
men iaf.. Linda hade en utmaning i slutet av månaden som jag gjorde och då fick jag välja mellan olika väskor så igår fick jag den jag valt. Så snygg! Ska inviga den idag :)

utbildning ikväll, sista flerstegsutbildningen innan sommaren.. få lite mer pepp. Vill verkligen göra alla utmaningar som är nu. Kommer gå kanon :)

men då kan jag inte sitta här något mer..
så hej på er och hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Linda van den Bosch

Jaa, absolut! Skickar en kopia när det är klart, men avvaktar med att skicka det tills jag fått min hemsida klar :) Tänkte ha ett erbjudande - alla som registrerar sig på min hemsida i juni får en ögonskugga (mk signature)! :)

2010-06-10 @ 11:58:51
URL: http://libo.blogg.se/
Postat av: Johanna

hittills har det fungerat bra utan bil.. hehe fast jag har ju knappt varit hemma nåt, så det räknas inte.. har ju även syrrans bil och mina föräldrars att låna om det skulle vara så :) annars funkar cykel bra det med!

2010-06-23 @ 19:55:27
URL: http://johannajool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0