Tiden rinner iväg..

Har haft fullt upp sedan sist..
med båda mina jobb och massa annat..
knappt haft tid att sköta om hemmet.. så disken svämmar över och det ser ut som ett bombnedslag..
men är ju knappt hemma.. så hur ska det hinnas..
när jag väl är hemma så blir det bara att kolla datorn och packa om väskan känns det som..

Helgen var väldigt bra iaf.
På fredag kväll åkte jag ut till Hamrångefjärden för att sova över där..
länge sedan.. fick sova i Kajsas säng då hon var i GBG..

Klev upp på lördagen och gjorde oss klara för en dag i Ockelbo.
Var där lite före 10, så var med på Melodikrysset.. Klarade allt med lite hjälp. Chokad att jag kunde så mycket faktiskt :)
sedan strossade vi runt i Wei trädgårdar.. inte så speciellt..
sedan blev det lunch på den lokala pizzerian.. jag åt kebabtallrik..
sedan kollade vi lite i affärer och begav oss tillbaka till trädgården.. kollade lite mer.. gillade örtträdgården mycket :)
sedan började det regna :/ mycket tråkigt..
men vi avvaktade ett tag, men bestämde oss sedan för att åka hem och se vigseln hemma..
så vi kom till Hamrånge lite för vigseln..
Jag och Lina kollade på den och åt chips.. helt galet egentligen.. en vigsel är ju något för familj och vänner och så sitter vi här och äter chips.. haha.. men hur många gånger får man se en kronprinssesa gifta sig med någon av folket och att denna man kommer från just Ockelbo!?
Så fin vigsel.. tårar kom det..
åh kyssen på trappan.. så fint!
fick även se kortegen innan jag var tvungen att ta bussen till stan..

after work med XL.. 9 stycken blev vi, cheferna kunde inte och en fick ställa in då han var tvungen att vara hemma med sjukt barn.. men bra ändå att vi blev så många :)
Började på O´learys kl 18.. en mat och en dryck betalade företaget :) så blev en fanta och en alkolfri drink (med tranbär och hela jordgubbar i :)) till för mig där.. var där till 21 ungefär.. var ju tvugna att lämna vårt bord för att Nobo sport kom och skulle ha det.. haha, vad är oddsen på det liksom?
då drog vi till Helt enkelt..
satt vid ett högt bord och snacka och skratta.. haha vad galna vi är egentligen..
blev en till alkoholfri drink där.. sjukt god! ananas och lime smak.. de kunde blanda drinkar :) Inte bara två juicer som hälls upp ett glas, utan riktigt blandat :) blev även en vatten efter det för jg kände hur sockerkicken kom..
sedan droppade några av..
så jag, Gits, Tom, Micke och Tomas drog till Heartbreak vid 12..
Där dansade vi till stängning. Så otroligt roligt :)
Brynäsarna kom också dit.. de hade svensexa för Björn Danielsson.. så hejade på Sjödda, P, Jens.. såg även Molin mfl som jag inte kan namnet på alla :P så då fastnade Micke och Tomas med dem ett tag några gånger.. haha, men men..
så kom hem vid 2:30 och kom i säng runt 3.. hade kl på väckning 11:10, men kom inte upp fören 12 på söndagen..
ont i huvudet.. helt virrig.. dagen bara försvann och jag satt och glodde..
men kl 16 hade jag makeup i Kungsgården och ville verkligen inte ställa in den.. så gjorde mig i ordning i väldigt stressig fart..
kom iväg.. pratade med Linda i bilen som peppade mig :)
så hade sedan makeup och en spaklass kl 17.
var klar lite efter 18, men stod kvar och snackade då jag är kompis med en av tjejerna.. pratade om allt möjligt.. :)
så hem och ringde mamma på vägen.. hon ville ha bilen.. så körde till dem så fick hon skjutsa hem mig..
Emanuel kom ner och hjälpte mig bära upp..
varma mackor, ost och kex till middag.. några popcorn åkte även ner.. såg på Astro Boy med Emanuel.. den var bra faktiskt :)
sedan sängen.. sjukt trött..

hade kl på väckning 8 idag, men klev inte upp fören 10..
så seg.
men frukost, läste tidningen, kollat mail och bloggar..
diskat och så blev det ost och kex till lunch..

helt galet.. äter ost och kex nästan varje dag.. men så enkelt och så gott!
men nu ska jag ta och klä på mig.. sitter i morgonrock fortfarande..
gå till mamma och pappa, hämta min cykel.. cykla till jobbet och se om någon vill byta stängningsdag med mig då mamma fått tag på biljetter till en förhandsvisning jag gärna vill se.
sedan hem och göra mig klar för kvällens utbildning.. lite sommaravslutning fast vi kommer fortsätta under sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0