Fått mycket gjort

Började dagen med att gå upp på en gång efter första låten.. har fuskat lite med det på senaste..
Åt frukost, läste tidningen, tömde diskstället, kollat datorn.. fastnade ganska länge..
gjorde mig klar för dagen.
Åkte och handlade vid 12 tiden.
Sedan lunch. Hittade hemmagjorda piroger i frysen som jag värmde på.
Satt vid datorn medan jag åt.
sedan läste jag lite ur ett Motdrag som låg på köksbordet.. blev trött och gick och la mig.. hann inte somna fören det ringde på dörren.
Mitt paket!!
Så flög upp och öppnade och tog emot :)
Ställde det i hallen, och fast jag ville öppna, så var jag så trött så jag orkade itne. ställde kl på 14:45, men var fortfanade trött så ställde om den på 15:13.. sedan låg jag och drog mig till lite före 16.. kanske inte så bra..
Men sedan så. full fart!
Gjorde lite mellanmål som bestod av frysta jordgubbar och björnbär som jag tinade i mikron och sedan hälld elite socker på. Mums :)
Sedan började jag ringa. Fick tag på den första personen 16:33 och har sedan ringt hela tiden till olika peroner till kl 18. Hade då bokat en klass, fått lite försäljning och faktiskt bokat in vad jag ska göra på sista april :)
Gjorde då ett uppehåll och gick ut med lite tidningar och kartonger och gjorde sedan middag.

Frysta wokgrönsaker fick fräsas på i rapsolja, margarin, pressad vitlök och paprikapulver.
medan skar jag några hotdogs och diskade lite..
När grönsakerna tinat klart åkte korven i och jag delade på broccolin (så sjukt stora bitar av den att de blir så sent klara jämfört med resten) sedan lite soya, sweet chilisås och flingsalt på och rör om.
Forsatte diska medan det fräste och gottade ihop sig under lock.
Åt framför datorn och det var sjukt gott! Ska lätt göra detta igen :)

Fortsatte sedan ringa till kl blev 20:00 då Room Service började. Ringde i reklamerna.
Inge gosa ner mig och bli slö. Här ska jobbas och jag var faktiskt pigg :)
Sedan blev det fuskbyggarna och ringde även i pausen där, då jag skulle återkomma till en person efter kl 21 och en av mina bästa vänner fick bli dagens sista samtal kl 21:17.
Fått tag på 15 personer. Vilket innebär att jag klarat av halva min 30/24. 30 samtal på 24 timmar för er som undrar.
men har lång tid på mig imorgon också. Så bara att jobba på då :)

Efter fuskbyggarna kollade jag datorn en sväng och sedan har jag diskat till musik från High school musical :)
Så härligt :)
Är nästan fullt i diskstället, går att stappla lite mer på höjden.
men ville ta en liten paus, blev törstig och tänkte passa på att uppdatera lite här..
Får se om detta kommer fram.. har skrivit 2 inlägg efter det om turkiet, men för tillfället så har de inte dykt upp på bloggen. Så hoppas att detta gör det.

men nu ska jag svara på ett sms som jag tydligen fått medan jag diskade och sedan ska jag göra mig klar för sängen och får se om jag diskar någonting mer innan jag lägger mig.
Är galet pigg. Måste va allt jobb och positiv energi jag fått idag :)

Hoppas alla där ute har det bra!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0