Dagens makeup

Gick igenom makeup inför Carros bal igår..
och idag blev jag lite sugen på att testa något nytt..
solen skiner och det känns som sommar..
brände på mina armar när jag åt frukost i köket :)
Så efter diskning så blev det på med klänning :)
lite makeup på det också :)
Inte ofta ni ser mig så här.. Är inte direkt jag, men jag gillar det ändå på nå vis..
Lite närmare
Ögat är väldigt neutralt med ljus rosa och ljus lila och blå eyeliner. Tycker om blå eyeliner :) Idag har jag använt en mörk blå skugga och blötte penseln lite :)
Läpparna däremot fick mycket färg.. jag som brukar använda neutrala toner.. typ hudfärgat.. kanske därför det inte känns som jag.. men helt okej färg :)
har endast använt en läpp penna. Dusty pink :)
Blir nog ett gloss på detta sedan innan jag beger mig hemmifrån.

men först kommer Carro och hon ska få lägga sin balmakeup :)
Sedan lunch och sedan iväg till Kungsgården för en till makeup facial och kanske hudvårdsklass på det :)

Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om denna makeup.. jag lär mig fortfarande och kul att veta vad andra tycker..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, jadu vad knepet är för att inte ha åldersnoja är vet jag inte.. Tycker bara att 23 låter så himla lite.. Men vem vet, när jag börjar närma mig 30 så kommer nog paniken :P



Jag kommer inte ihåg vad stället heter, men det är någonstans utanför Västerås :) lägret kommer bli grymt kul!



Fin sminkning föresten :)

2010-05-22 @ 17:00:05
URL: http://johannajool.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0